Foto bij Proloog.

Rachael Ivy-Blue Adams.

Rachaels'POV:
Zaterdagochtend. Weer een saaie dag dacht ik. Zuchtend stond ik op en ik borstelde mijn lange blonde haar. Ik nam een lange douche en ik kleedde me aan. Ik droeg een skinny jeans met een shirt met de tekst ''I love you, be mine.'' erop. Ik liep de lange trap af, naar beneden, en ik zag m'n vader al staan. Ik zuchtte en ik beet nors op m'n lip. Je zal wel denken waarom ik hem niet mag, nou, lang verhaal. Toen ik nog klein was en m'n moeder er nog was bracht m'n vader me elke dag naar bed, niet om alleen goodnight te zeggen, nee, was dat maar zo. Hij misbruikte me, seksueel. Hij zei dat ik dit nooit tegen mama mocht zeggen omdat het volgens hem heel normaal was. Ik loop langs hem en ik smeer m'n eigen brood. Ik voel m'n vader naar me kijken. Sinds ik vrouwlijker ben geworden kijkt hij steeds meer naar me. Ik probeer het te negeren en ik eet in de keuken m'n brood snel op. Hopelijk kan ik vandaag Justin afspreken. Ja, Justin Drew Bieber. Mijn crush. Ik pak m'n mobiel en ik toest snel z'n nummer in. Na een tijdje hoor ik die perfecte stem en ik glimlach gelijk.''Hee Justy, met Rachael. Ik wou vragen of ik even langs kan komen.'' Ik hoor wat gemompel maar uiteindelijk zegt ie ja. Gelukkig. Ik pak snel m'n spullen en ik doe snel wat make-up op. Ik ren zowat naar z'n huis en ik bel aan. Ik hoor iemand open doen en ik kijk recht in het grijnzende gezicht van Justin. ''Come in, Rachy.'' Ja, hij noemt me altijd Rachy, best cute vind ik. Ik knuffel ik en ik ruik dat perfecte luchtje van hem. Ik laat hem los en ik bestudeer elke beweging die hij maakt. Ik glimlach en ik volg hem naar z'n kamer. Hij is zo knap mompel ik. Gelijk voel ik dat ik rood word en ik probeer het te verbergen.''Waar is Ally?'' Ik probeer het zo neutraal te zeggen en ik speel een beetje met m'n haar. ''Ze is weg, naar Austin, Austin is haar ex maar hij wou met haar praten.'' Justin zei het zuchtend. Ik merk dat ie het niet leuk vindt maar eerlijk gezegd vind ik Ally een bitch. Ik hoor m'n mobiel trillen en ik zie dat Verona me smst. Verona is de ex van Justin en mijn best friend. Ik glimlach en ik hang na een tijdje weer op. Ik kijk Justin aan en ik glimlach lief.''Dus Jus, wat gaan we doen? Eeen film kijken, naar het strand?'' Justin pakt snel z'n badspullen en ik grinnik. Wat ken ik hem toch goed. Gelukkig heb ik m'n favoriete bikini al aan. Al druk pratend lopen we naar het strand en ik trek m'n gewone kleding uit. Ik voe dat twee handen me optillen en ik schud lachend me hoofd. Typisch iets voor Justin. Ik gil zachtjes wanneer ik het water op m'n huis voel en Justin zet m'n neer. Daar sta ik dan. Oog in oog met Justin. Ik bloos en verlegen bijt ik op m'n lip. Ik kijk in de mooiste ogen van de wereld: Hazel brown, met iets groens erin: De ogen zijn van Justin waarin ik kijk.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen