Not over you
Een paar weken later, de dag van de Xfactor-finale. One Direction is door, maar ik ga niet met Jenna en Noëlle mee.Ik zou het niet kunnen verdragen om Niall met Cher te zien, ook al is het heel gezellig met Taylor. We hebben geen verkering, en ik ben ook niet verliefd op hem. 'S avonds huil ik mezelf in slaap en ik heb het nog steeds niet over mijn hart kunnen verkrijgen om Niall's foto weg te gooien. Opeens word ik gebeld door Noëlle. 'Kom nu naar buiten.' 'Waarom? Wat is er...' 'Kom gewoon.' En ze hangt op. Als ik naar buiten loop zie ik Noëlle en Jenna staan. Ze pakken me bij mijn arm en trekken me een auto in. Voor ik eruit heb kunnen stappen begint de auto al te rijden. Ik ga rechtop zitten en vraag: 'We gaan toch niet naar..' 'Misschien.' zeggen ze tegelijk. Ik laat het er maar bij. Zodra we voor Schiphol stoppen wil ik nog tegenstribbelen, maar het werkt niet. We kunnen meteen doorlopen naar het vliegtuig. In het vliegtuig zeggen we alledrie niks,en zodra we de studio naderen komen de emoties weer naar boven. Met alle macht probeer ik de tranen tegen te houden, en gelukkig lukt dat. Ik kijk de hele show niet naar het podium, uit angst Niall te zien. Na de uitslag word ik door Noëlle naar de kleedkamers geleid. Jenna is nergens te bekennen. Noëlle duwt me op een stoel in de kleedkamer van Zayn en Niall en verdwijnt. Ik blijf maar zitten en na een tijdje komen Niall en Zayn de kleedkamer binnenlopen. Cher loopt achter Niall en zodra ze mij ziet vraagt ze aan Niall: 'What's going on hunny?' Niall gebaart dat ze haar mond moet houden en vraagt aan haar en Zayn of ze weg kunnen gaan. Dat doen ze en Niall kijkt naar beneden. Ik kijk hem ook niet aan en er valt een dodelijke stilte, tot Niall zegt: 'Het spijt me Eef. Ik heb Cher nooit leuk gevonden, en ik was er kapot van toen je het uitmaakte. Alsjeblieft, geef me een kans om het goed te maken. Ik zou alles, maar dan ook alles doen.' Ik kijk op en er rolt een traan over mijn wang. Niall loopt naar me toe en ik sta op. Hij sluit me in zijn armen en ik sla mijn armen om hem heen. Ik laat mijn tranen over zijn shirt lopen en hij zegt niks, hij houdt me alleen tegen zich aan. Opeens hoor ik Liam en Jenna binnenlopen. 'Dus het is eer goed?' vraagt Jenna. Niall draait zich om. 'Hebben jullie dit geregeld?' Liam knikt. 'Ik hoop dat je het niet heel erg vindt.' 'Natuurlijk niet.' Dan valt het me pas op dat Liam Jenna's hand vast heeft. Ik glimlach. 'Ik wist het.' fluiste ik. Niall pakt mijn hand en geeft me een kusje op mijn wang. 'Dus je hebt me vergeven?' Ik knik. "Hoe zou ik je niet kunnen vergeven?' Dan zie ik Cher achter Jenna stan. 'So, you've forgiven him? He's mine, you, you...' Zegt ze boos. 'I'm not yours. Go away Cher, get another toy. I've never liked yo.' Niall kijkt haar arrogant aan, en ik kan er niks aan doen, maar ik krijg de slappelach. Cher draait zich om en botst bijna tegen Zayn en Noëlle op. Ze kijken heel verliefd naar elkaar. Ik lach. 'Ik wist het!' Dan lopen ook Harry en Louis de kleedkamer binnen. 'Zo, een heleboel tortelduifjes hier!' zeggen ze lachend. Niall knikt. 'En jullie moeten het nog maar even met elkaar uithouden.' En hij trekt me teen zich aan. Ik kijk hem diep in zijn ogen en geef hem een lange zoen. Wat hou ik toch veel van deze jongen...
Reageer (1)
Super<3
1 decennium geledenIK WIST HET
HAHAH