Foto bij O15.

Part 15.

Pov Louis

Ik zit met de jongens, Elvira, Anne en de nieuwe meisjes, Naks, Céline en Daisy op de bank. Anne is voor me op een poef gaan zitten en ik heb allebei mijn om haar heen geslagen. We praten over de nieuwe videoclip, hoe we het gaan regelen en wanneer we gaan filmen. Ik luister eigenlijk niet echt. Ik leun met m’n mond op Anne haar hoofd. Ze heeft alweer haar. Het is nu iets langer dan haar oorlel, het staat eigenlijk best leuk. Ik ruik met mijn neus aan haar net gewassen haar en geef er kusjes op. Ze wrijft met haar vingers over mijn handen heen. Volgens mij is Céline een vriendin van Elvira. Ik hoorde haar, Niall en Simon erover discussieren een paar weken geleden. Ik zie hoe Harry zenuwachtig aan de afgerafelde mouw van zijn hoodie zit te peuteren. Volgens mij is Céline het meisje dat met Harry in de video gaat. Ik merk dat Zayn en Naks – een Australisch meisje dat de tegenspeelster van Zayn is – het al goed met elkaar kunnen vinden. Zayn knijpt zachtjes in haar knie. Ik lach in mezelf, wat een charmeur is die Zayn toch. Daisy en Liam praten eigenlijk amper met elkaar, dat zal ook wel komen omdat Liam al verkering heeft met Danielle, en hij wil haar zeker niet kwijtraken. Ik merk dat Anne een beetje aan het inzakken is. ‘You want to take a nap?’ fluister ik Anne in haar oor. ‘Yes, please. But I will go alone, you can stay here if you like’ zeg ik. ‘No, I’ll go with you’. Ik pak haar hand en neem haar mee naar mijn kamer. Ik stop haar in en ga naast haar liggen. Ik kijk een tijdje naar haar. Voor ik het weet is ze al in slaap gevallen. Ik glimlach. Wat ben ik toch gezegend dat het zo is gelopen. Het meisje van mijn dromen is gewoon genezen, ik had niks beters kunnen wensen. Ik kijk nog even hoe ze slaapt en dan merk ik dat ik zelf ook best moe begin te worden. Ik sluit mijn ogen en ga lepeltje-lepeltje liggen met Anne. Dan val ik in slaap. Als ik ongeveer een uur later waker word merk ik dat Anne nog steeds slaapt. Maar het ziet er een stuk minder vredig uit dan eerst. Ik besluit het maar zo te laten, ze slaapt waarschijnlijk diep. Ik kruip uit bed en loop terug naar de woonkamer. Iedereen zit daar nog steeds op de bank. Zayn en Naks zijn zelfs al een stuk intiemer geworden. Zayn fluistert allerlei dingen in haar oor. Ik zie Naks lachen. Zelf moet ik ook lachen, zo doet Zayn het altijd. Ben benieuwd of hij dit langer volhoudt...

Pov Elvira

Ik zit al een hele tijd hand in hand met Niall op de bank. Ik vertel hem dat ik zo blij ben dat ik me nu geen zorgen meer hoef te maken over Anne. Hij lacht en zegt dat hij zelf ook heel blij is. Hij was echt heel bang dat Anne het niet zou overleven. Ik geef hem een kus op mijn wang. Ik kijk op m’n horloge en zie dat het half zes is. ‘So, you still want to go to Nandos?’ vraag ik. Als een klein kind springt Niall op van de bank. ‘Yes yes yes yes yes’ schreeuwt hij. Hij pakt z’n jas en trekt z’n schoenen aan. ‘Save yourself’ schreeuwt hij nog snel als hij met z’n hoofd om de hoek hangt. Hij trekt me mee aan mijn arm en we lopen richting Nandos. ‘Ooh, I’m excited’ zegt hij met een grijns op z’n gezicht. Ik moet lachen. ‘This is why I fell in love with you’ zeg ik grijnzend. We gaan in de rij staan en meteen merk ik al dat er een stuk of vijf meisjes op ons af komen lopen. Gelukkig zijn ze niet zo hysterisch, ze vragen alleen om een foto. We bestellen ons eten en gaan ergens aan een tafeltje zitten. Nu weet ik gelukkig wel hoe ik het moet eten. Ik zet mijn tanden in het stuk kip en begin er grote stukken vanaf te scheuren. Niall grinnikt en steekt zijn duim op die vol met vet zit van de kip. Dan gaat z’n telefoon. Hij veegt zijn handen af aan een servet maar is dan net te laat met opnemen. ‘It’s Louis’ zegt hij. ‘Well, this is our night. I will talk to him when we’re home’ zegt hij en stopt z’n telefoon weer weg. Dan gaat de telefoon weer, dit keer is het Liam. Weer drukt Niall hem weg. Als z’n telefoon dan nog een keer gaat met ‘Liam’ op het display, kijkt hij me verschrikt aan. Hij zet de telefoon aan z’n oor en wacht tot er wordt opgenomen. Ik zie hoe Niall’s gezicht vertrekt als hij Liam aan de telefoon krijgt. Hij staat op, trekt z’n jas aan en hangt op. ‘Put your jacket on, we have to go! Now!’.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen