Part 14.
Ik zal kijken of ik weer wat meer ga activeren.
Ik ga aan de andere kant van Pure's bureau zitten. Gespannen kijk ik hem aan. Wat heb ik nu weer gedaan? Ik zit nog niet eens zo lang op school. Hij schaarpt zijn keel. 'Stel, je zou de hoofdrol kunnen krijgen en dat zou je reputatie omhoog laten schieten. Maar er zijn ook andere meisjes die de rol kunnen krijgen. Zou je dan voor de rol gaan vechten?' Oke, wat is dat voor vraag? Verwacht hij nou een antwoord of wat?
'Nou, dat ligt eraan. Hoe hoog is de kans dat ik de rol kan krijgen?' ik doe een poging om slim te klinken, maar Pure lacht alleen maar. En ik hou hem goed in de gaten. 'En het ligt er natuurlijk wel aan wie mijn tegenspelers kunnen worden.' Gelijk schiet Harry door mijn hoofd. Als hij mijn tegenspeler word, dan kap ik er gelijk mee.
'De kansen zijn redelijk hoog, en je tegenspelers zijn al ingedeeld. Ik denk dat je het wel leuk gaat vinden. Maar ik zal even eerlijk zijn.' hij gebaart dat ik dichterbij moet komen, maar ik blijf gespannen en stil zitten. Hij lacht zacht om mijn gespannen sfeer. 'Prumm houdt je al een lange tijd in de gaten. Ze denkt dat je niet veel meer kan dan wat je op je auditie.' Ik wil tegen hem in gaan, zeggen dat ik meer kan dan dat. Maar hij heft zijn hand. 'Sssh. Laat me uitpraten. Ze heeft wel een beetje gelijk als ze zegt dat je op school bent gekomen door iemand die als eerste klapte. Dat was de schakeling dat de twee mannen je doorlieten. Maar ik geloof dat je soveel meer kan. Net als je zanglerares. En we hebben Prumm een beetje uitgedaagd en gezegd dat jij zo de hoofdrol kon krijgen. Waardoor we tot een weddeschap kwamen. Rose en ik gaan je trainen tot een echt ballerina en zangeres. Je stem is al prachtig en je lichaam heeft de perfecte bouw voor ballet. En als het ons lukt, is je schooltijd gratis. Dus wat denk je ervan?' Ik kijk even bedenkelijk. 'Wie zijn mijn tegenspelers?' herhaal ik stug. Het bod staat me wel aan, en zo kan ik die Prumm lekker tegenwerken. Maar wie zijn mijn tegenspelers, want die bepalen mijn humeur natuurlijk. En ik hoop natuurlijk op Jake, Charissa en alle anderen die ik wél mag. Dus geen Harry. 'Nou, we hebben besloten om het een moderne versie van Cinderella te maken, dus met streetdance en ballet. Dus we hebben ook uit het tweede, derde en vierde jaar mensen gehaald. Ik denk dat je ze wel kent. Jake, Lisanne, Jeffrey, Bobsle, Charissa, Alex en jij. Oh, en prince Charming natuurlijk.' Oke, hier heb ik geen goed gevoel over. 'Harry Styles.'
Reageer (6)
OMG, Harry!! I love Harry. Maar wel Jake, waar ik ook van hou!
1 decennium geledenIk zeg doen, doen, doen, doen!!