Sorry
HAllo Lieve Abo's
Het spijt me heel erg, maar ik weet niet of ik nog verder kan. Ik wil dit verhaal heel graag afsluiten en helemaal afmaken, omdat het mijn eerste verhaal is, maar het is moeilijk. Ik heb steeds minder inspi voor dit verhaal, mede ook omdat mijn liefde voor Big Time Rush is veranderd. Ik vind ze nog steeds super, geweldig, maar ik ben minder met ze bezig. Helaas, tenminste, ik vind het ergens wel jammer, ben ik One Direction steeds leuker gaan vinden. Ik ben meer met ze bezig, ook op Quizlet. Ik voel me een hele slechte fan, omdat ik het gevoel heb dat ik ze vergeet, ook omdat ik neit meer verder ga met dit verhaal. Ik zet hem niet stop, maar ik ga hem sowieso tijdelijk pauzeren. Ik zal vast wel weer verder gaan, ooit. Ik ben blij dat jullie altijd mijn verhaal hebben gelezen, met hebben gesteund met jullie reacties en alles. DANK JULLIE!!!
xxxx Marieke(H)
ps. ik ga Big Time Rush nog lang niet vergeten hoor, ik luister nog steeds heel veel naar hun muziek;)
Reageer (1)
Heey!
1 decennium geledenAls je niet verder kunt kun je niet verder! Dus niet zo veel piekeren meid! Het is de schuld van BTR! Ze zijn enorm veel veranderd en dat is gwn vreemd. Ze zijn zichzelf niet meer eerlijk gezegd. Ja 1D Infection. Het heerst. Niet te genezen. Sorry. Ook opgelopen. Maar ja. Ik zal dit verhaaltje wel missen hoowr!
xxxhvj!