Foto bij day two La Push

jeah, eindelijk tussendoor weer tijd voor een stukje, heeeel heel misschien nog deze week een stukje maar ik loop stage vanaf morgen van 9uur s'ochtends tot 6 uur 's avonds -.- dus ik weet het nog niet!
enjoy!

Omdat rennen geen optie was gingen Sarah en in met Sarah’s auto naar La Push, gelukkig dat het rustig was op de weg zodat we lekker snel konden rijden. Het dak van de auto stond open en ik voelde de wind door mijn haar, een heerlijk gevoel. “wow, La Push is heeft egt een vet strand!” riep ik enthousiast, “inderdaad ja, had ik niet verwacht voor zo’n miezerig klein dorpje!” zei Sarah lachend. We stopte de auto en ik rende naar het water toe, de zon weerspiegelde mooi in de golven, ja ik ga dus niet glitteren in de zon. Waar ze dat idee nou vandaan hebben gehaald weet ik ook niet, ik gooide mijn schoenen uit en ik rende het water in. “Saar kom nou!” riep ik, “ja, ja ik kom al” Sarah keek om zich heen maar er was niemand te zien, ze rende als een speer naar me toe. “pff dat mensen dit koud vinden joh, het is heerlijk!” riep Sarah nog voor ze het water in dook met haar kleren nog aan. “nee wacht Saar!” riep ik nog, ik had gelukkig mijn bikini onder mijn kleding aan dus ik kleedde me snel om en ik dook haar achterna. Met een plons kwam ze boven water “waar was je nou?” ze keek me vragend aan, “wat denk je, me omkleden natuurlijk! Ik was namelijk wel zo slim om dat te doen in tegenstelling tot jou” proestte ik uit. “oowh ja…..” door de blik op Sarah’s gezicht moest ik nog harder lachen. “kijk maar uit San, want als ik ben omgekleed ben je niet veilig!” riep ze nog en ze rende naar het strand. Lachend zwom ik weg, ik dook onderwater en zwom snel weg.
Ik wachtte nu al 10 minuten, hoe kon Sarah er nou zo lang over doen? en zwemmen moet geen probleem zijn, bovendien kan ze onderwater nog mijn geur herkennen. Met een plons kwam ik weer naar boven, in de verte zag ik een klein stipje dat heel snel groter werd, het was Sarah. “Saar, waar was je nou?” ze keek mee angstig aan, “San, ik weet niet wat hier aan de hand is maar…”ik luisterde al niet meer, in de verte zag ik een paar jongens op het strand, maar dat waren niet zomaar jongens, er klopte iets niet.

~Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik zal zo snel mogelijk weer schrijven!~
Xx chocolatwolf

Reageer (2)

  • Totodile

    :)
    kudooooo

    1 decennium geleden
  • NEWgirlS

    superleuk xD SNEL VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen