22.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
Ik heb vanavond echt zin in een flink potje neuken, daae ben ik wel aan toe, na al die rare gedachten die door mijn hoofd spoken.
1 decennium geledenGENIAAL
ik lees dit verhaal veel te laat....
1 decennium geledenMaar het is geweldig!
En ik ben het niet eens met xEskimoKiss, want Niall vindt konijnen domme beesten.
Dus... ik ga snel verder lezen en minder zeuren...
Nicee
1 decennium geledenLove it!
Snel verder!
X.
Ik hoop nu zo hard dat Liam en Lily een koppel worden (Alhoewel ik geen idee heb hoe je daarn zo'n naam van zou moeten maken. Lili misschien?) want Liam is een schatje met respect voor meisjes en dan kan ze naar Niall gaan en zeggen van: LEKKER PUH! Ghehe. Oh wat ben ik gemeen vandaag, en het is nog wel Valentijn ÖÖ Forever alone! Ik word gewoon een oud dametje dat samenwoont met haar 50 katten hea Alhoewel, laten we even het cliché breken: ik word een dametje met 50 konijntjes, want konijntjes zijn schattig en zacht en cool Jep, my future looks so bright Weet je wat, laat Niall en Lily toch maar een koppel worden, dan kan Liam mij en mijn konijntjes gezelschap houden (Louis is eigenlijk mijn favoriet, maar hij zou al de wortels van mijn konijntjes opeten en dat kunnen we niet hebben natuurlijk )
1 decennium geledenEyes zei op 12 feb 2012 - 23:30:
1 decennium geledenOp een hoofdstuk van jou wil ik gerust lang wachten en zeker op zo'n lang hoofdstuk hoewel ik moet toe geven dat Niall niet tegen zijn vader had moeten zeggen wie het waren. *hoopt stiekem dat Lily verliefd word op Zayn* Sorry, nog steeds Zayn week
GHEHE ZAYN LEKKERDING<3
wat is er dan? als je iemand nodig hebt ben ik er altijd (:
ik houd van verhaal j'aime votre histoire<3
xxx