Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 66

Reacties?

Jullie dropten jullie spullen bij jou thuis en daarna deed je in een rugzak een hele hoop graffitibussen. Je stopte ook nog 2 andere truien in je rugzak. Jij: ik hoop dat je snel kan lopen. Annelies: dat zal wel lukken. jij: goed, voor het geval dat de politie komt. Jullie gingen terug naar buiten toe en jullie gingen naar de perfecte plaats toe. Ergens vlak aan de spoorwegen, stond een oud gebouw waar je gemakkelijk iets op kon spuiten. Jij: weet je al wat je wilt maken? Annelies: ja. Je gaf haar eerst haar basiskleur. Je begon zelf ook te spuiten en hielp haar met het maken van haar eerste graffitiwerkje. Na een paar uur stopten jullie en gingen terug naar jou huis toe. Annelies: dankje. jij: graag gedaan. Annelies: waarom maak je niet hier jou werk van, als kunstenares? jij: omdat ik niet goed genoeg ben? Annelies: onzin, jij bent echt heel goed. Binnenkort is er trouwens een wedstrijd. jij: ik weet niet hoor. Bij jou thuis aangekomen stak je meteen jou spullen weg waarna jullie op het bed gingen zitten. Annelies: heb je nog geen foto van jou en Tom? jij: jawel hoor. Je pakte een foto van jullie uit jou nachtkastje en toen ging de bel. Je legde de foto op het nachtkastje. jij: ik ben direct terug. Daarna verliet je jou kamer en liep de trap af waardoor je bijna viel. Je trok je kleren nog even recht en deed daarna de deur open waar je Tom zag staan. Opeens hoorde je Annelies roepen: oh mein gott! Je lachte eens en Tom keek raar. Je gaf hem een kus op zijn perfecte lippen, pakte Tom zijn hand vast en ging toen naar boven met hem. jij: jij bent vroeg. Tom: speciaal voor jou. Je kreeg een glimlachje op je gezicht en Tom gaf jou een zoen. jij: kom dan stel ik je voor aan een vriendin.

Reageer (1)

  • jumbielove

    XD volgens mij heeft ze de foto gezien snel verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen