002.
- Lana del Rey point of view
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Wat is lana tog van plan?
1 decennium geledennee hoor mensen,
1 decennium geledenhier kom ik met mijn ongelovelijke verhaal:
Ze is een dooddoener en ze wil de school verroveren en dan word iedereen vermoord of dooddoener.
vroeger werd ze gepest op school vandaar dt ze soms zo raar naar de school kijkt en eigelijk niet terug wilde
ohhh.... maar ze wist niet wie harry was..... hmmmmmm
Oké, hier komt mijn zeer onwaarschijnlijke gok, haha.
1 decennium geledenLana is aan het afvallen en eet daarom alleen maar salade.
Ik weet zeker dat het fout is maar ja...
Of ze wilt dat Slakhoorn er iets van zegt om aandacht te krijgen.
Maar dat lijkt me ook onwaarschijnlijk vanwege dat ze het irritant vond dat hij er naar vroeg.
Of jij wilt ons gewoon aan het denken zetten terwijl Lana niks in haar schild voert...
Okay ik ga gewoon al je verhalen lezen! (:
1 decennium geledenSnel verder!
Xoxo
Nee, ze is van plan om zwanger te worden, Mariska
1 decennium geledenNou nee, dat betwijfel ik ook.
Ik heb eigenlijk echt geen flauw idee wat er aan de hand is. Of wat ze van plan is.
Ik zou graag iets zeggen, maar ik kan nergens opkomen.
Eigenlijk wel, maar dat slaat nergens op en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren.
Ze krijgt een relatie met Slakhoorn en dat doet ze om Snape jaloers te maken en euhh... Daar houdt mijn fantasie alweer op...
-Nee echt ik weet het niet. Heb geen flauw idee.
Dus snel verder (: