Deel 026
‘Zondag 15September’
“Ik schrik als het meisje vlak naast Tom loopt, het zal toch niet zo zijn?! Ik blijf elke voetstap van hun volgen, al snel staan ze voor onze neus. Ik probeer ze te ontwijken, maar het liefste wil ik toch weten wie ze is! “Ik weet nog steeds wat mijn verteld is over Tom, hij is een grote player hij kan elk meisje krijgen. Maar waarom zou hij eerst met mijn zo leuk dagje maken en dan opeens een ander meisje nemen! Ik voel verdriet en woede door mijn lichaam gieren, Jayden staat al snel naast Bill en geeft hem een dikke zoen. “Ik stap voorzichtig op Tom af en geef hem een knuffel, als snel krijg ik een boze blik toegewenkt door het meisje. Het voelt niet goed hoe ze mijn aankeek, Tttom wie is dat vraag ik dan heel erg voorzichtig.
“Dit is Macy,even blijf ik haar aan gapen. Meteen bedenk ik mezelf wat ik kan gaan zeggen, ik het soms je vriendin?! Tom kijkt mijn meteen aan en knikt dan licht en hij laat een zucht uit zijn mond verdwijnen. Ik voel een traan over mijn wang glijden, Tom waarom doe je me dit aan?! Tom laat alweer een zucht uit zijn mond verdwijnen en kijkt mijn aan. “Het spijt me echt Charlene, het was zo gezellig gister. Maar maar ik kon Lisa echt niet weerstaan! Ik voel nu nog meer verdriet door mijn lichaam gieren, ik kijk Tom nog even aan en zet het op rennen. ‘Ik ren ver weg van Tom, niemand zal mijn kunnen vinden. Ik voel 1000e tranen over mijn wangen glijden, ik weet nu zeker dat ik morgen niet naar school ga! Ik ga Tom nu echt ontlopen, hoe durft hij mijn dit aan te doen?
“Ik ren steeds veder en veder van het winkelcentrum af, ik laat me eigen hijgend op een bankje ploffen en laat al mijn tranen lopen. Hoe durft Tom mijn dit te flikken? Ik heb me eerst heel stom gedragen tegen over hem , alles maar ontkennen en ik deed of ik hem niet leuk vond! En na gister wist ik het gewoon zeker, Tom zou voor mijn gaan. Maar opeens stond hij daar samen met Macy, hoe durft hij! “Boos schop ik een klein steentje weg en hij beland in het water, opeens begint mijn mobiel te trillen. ‘Boos ga ik opzoek naar mijn telefoon in mijn tas als ik hem gevonden heb , gooi ik hem op de grond, ik heb hier geen zin in! Ik zou het liefste uithuilen in de armen van Jayden, maar zei was alweer te druk met Bill. “Kijk ik weet gewoon niets of iemand kan onze vriendschap scheiden, maar soms word ik er gek van hoe ze aan Bill hangt! Ik laat mezelf zuchtend onderuit zakken en staar richting het meertje, nog steeds zie ik het voor me hoe Tom met haar liep! Mijn tranen zijn op, ik kan niet meer huilen, maar mijn hart is nu helemaal gebroken!
Reageer (5)
Hoe durft hij dat te doen!!
1 decennium geledenOke ik ben laat met mijn reacties, maar toch post ik nog eentje op elk deeltje sorry daarvoor!! xxxx(H)
O_O arme meid
1 decennium geledensnel verder <3
Tom ik vermoord je egt eens!
1 decennium geledenje gebruikt teveel en onnodig uitroeptekens. let daar de volgende keer op verder was het super
Tom mooie foto
1 decennium geledenTom jij ***!
1 decennium geledenMaar hij blijft mijn droom jongen al is hij een player Btw op die foto lacht hij egt goddelijk *-*