Foto bij Chapter twenty-eight. -Liam.

Alvast een nieuw hoofdstukje, ik zal alles erop zetten wat ik nu al heb,
want ik heb morgen en overmorgen echt geen tijd. Woensdag wel weer. Dan hoop ik er weer een hoop op te kunnen zetten. Maar mijn grootste probleem is dat ik alleen goed kan schrijven voordat ik ga slapen... :$ Dus ik probeer niet te laat naar bed te gaan, en lekker verder te schrijven. Verder; ik heb echt een hele drukke schoolweek... Nouja, het valt wel mee.. Maar het zijn allemaal toetsen voor vakken die ik op moet halen... 4so's en reps + 1 Mo... Dus, ik hoop dat jullie het snappen en van deze en het volgende hoofdstukje genieten...
xxxxx. CaitlinPayne
btw, lieve MissCurly thankyouu voor de reactie's elke keer word ik er weer superblij van!(H).

Amber kwam de kamer binnen en de tranen liepen over haar wangen. Ze was naar de dokter geweest om naar de buikpijn te laten kijken. Ze rende de trap op, viel halverwege een stuk naar beneden, en rende door. Ik rende erachteraan en hoorde de deur op slot gaan. ‘Amber, liefje, doe alsjeblieft de deur open?’ ‘Liam.’ Was het enige wat ze zei. Ik hoorde haar huilen ‘Amber, als je niet met mij wilt praten, met wie dan wel?’ ‘Abs.’ Snikte ze. Ik rende naar de kamer van Niall en Abigail en trok Abigail bij Niall weg. ‘Hé!’ riep hij verontwaardigd. ‘Ik heb haar even nodig.’ ‘Huh, wat?’ vroeg Abigail. ‘Amber!’ Abigail rende naar onze kamer, klopte en mocht naar binnen. Ik wilde zo graag weten wat er was! Ik voelde een arm om me heen en werd mee naar beneden getrokken door Harry. Hij duwde me op een keukenstoel en gaf me een kop thee. ‘Het komt wel goed.’ Hij klopte op mijn rug. We zeiden niks, maar dat maakte niet uit. Voor dit soort momenten had je vrienden.

Wat is er aan de hand met Amber? Guesss. MissCurly jij mag niet raden :P Want jij weet het al xd.

Reageer (3)

  • xRachelMalik

    snel verder lezen! :D

    1 decennium geleden
  • xRachelMalik

    zwanger? ;$ (H)

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    AAAH SNEL VERDER <3
    LOVEEEEE IT <3
    haha en ik houd mijn mond...
    Eigenlijk zou ik nu Duits moeten leren maar jouw fanfic lezen is een stuk leuker

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen