Foto bij Het begin

Het is 7 uur 's ochtens. Ik heb niet veel zin om op te staan. Maar toch sta ik op om me klaar te maken voor school. Als het 8 uur is stap ik op mijn fiets en ga naar school.Om half negen beginnen de lessen. Op school kijk ik op mijn rooster en zie dat ik het eerste uur samen heb met Piper. Ik ga naar de grote kantine waar mijn vriendengroep al zit. We begroeten elkaar vrolijk. Om half negen gaat de bel Piper en ik gaan naar de les. Als we binnen komen gaan we direct zitten. We kletsen wat over het weekend. De les begint al snel. We kletsen de hele les maar we letten ook op. De les is snel voorbij. We pakken onse spullen en gaan richting de kantine. Kirsten zit daar al op ons te wachten. We begroeten elkaar vrolijk en kletsen over het weekend. Claire en Chris komen ook onse kant op. Ik voel me een beetje raar tegen over hem. Terwijl ik weet dat we gewoon goede vrienden zijn. Opeens hoor ik mijn naam. Amy!!!! Ik draai me om en zie dat Aiden onse kant op komt. ik vraag hem wat er aan de hand is. Hij zegt dat Alice preblemen heeft met een jongen en dat ik haar moet gaan helpen. Ik kan haar nu even niet helpen, want de pause is al weer afgelopen. we gaan allemaal weer naar de les. De dag is al snel afgelopen. Ik ga op zoek naar Alice en vraag aan haar met welke jongen ze problemen heeft. Als ze de naam heeft gezegt ga ik naar die jongen toe, want ik wist waar hij uithing. Ik zeg tegen hem dat hij moet ophouden met Alice te pesten. Hij zegt dat hij dat doet. Maar ergens geloof ik hem niet, maar ik laat het erbij. Ik hoor het wel van Alice wanneer er weer problemen zijn. Ik zie Chris staan. Ik ga naar hem toe. Ik vraag aan hem wat hij gaat doen die middag. Hij zegt dat hij wat samen gaat doen met Claire. Ik wens hem veel plezier en zeg dat ik hem morgen wel weer zie. Ik zie Piper en Kirsten staan. We gaan samen nog even wat drinken en kletsen in het dorp en daarna gaat ieder zijn eigen kant op.

Reageer (1)

  • fruityelixer

    super leuk! kan niet wachten tot je verder gaat!!! hihi (H)(flower) hahahaha aiden;):9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen