14;Marry you part 2
"Jadella Elizabeth Amelia Willow O'Donnell neem jij Jasper Whitlock Cullen Hale tot uw wettige echtgenote?"vraagt de priester."ja dat wil ik"zeg ik."En Jasper Whitock Cullen Hale neemt u Jadella Elizabeth Amelia Willow tot uw wettige echtgenote?"vraagt de priester aan Jasper.Jasper kijkt me aan."ja dat wil ik"lacht hij. Een grote last valt van me schouder."dan verklaar ik jullie tot man en vrouw. Uw mag uw bruid kussen"Zegt de priester. Jasper lacht en plant zijn lippen op de mijne.Ik hoor op de achtergrond iedereen klappen en Emmett keihard fluiten.Ik haal me lippen van die van Jasper en kijk hem lachend aan.Jasper pakt me hand en samen lopen we weg van het altaar.
Ik ga samen met Jasper aan een tafeltje zitten en zie dat er want vrienden zijn van Bella;Mike,Eric,Angela en Jessica.Ik kijk verder rond en zie Jake,Paul,Embry,Sam,Jared,Quil en Leah maar geen Seth. Esmé en Carlisle lopen naar voren en beginnen hun speech."We weten dat Jadella en Jasper beide jong zijn maar hun liefde is sterk."begint Carlisle. Ik glimlach."Jadella is iemand die zelfs een dooie tot leven kan wekken zo vrolijk is ze altijd"zegt Esmé."En dat was precies wat Jasper nodig had"lacht Carlisle.Ik glimlach en kijk naar Esmé."dus namens ons,Gefeliciteerd Jadella&Jasper."zegt Esmé en ze lopen van he podium af. Emmett staat met een grote grijns op en stapt het podium op."als allereerst wil ik me kleine zusje Jadella feliciteren. En dan wil ik graag vertellen over Jasper.Jasper is een echte ziele poot(of hoe je het wilt noemenxD) Altijd maar sip zijn en een saai boek lezen,maar dankzij Jadella gaat hij gamen! en doet hij leuke dingen!"roept Emmett enthousiast.Ik grinnik.Jasper naast me schud zijn hoofd."dus dankjewel Jadella voor het ontdooien van Jasper. PS. Ik wil dat je voorzichtig doet tijdens je huwelijksnacht,Jasper is een BEEST!"lacht Emmett. Iedereen grinnikt maar mijn tijd staat plots stil. Huwelijksnacht??? Moet ik met Jasper naar bed? Ik weet natuurlijk wat het inhoud maar ik heb nog nooit met iemand het bed gedeeld op die manier.Ik schud het van me af als Alice haar speech gaat houden.
"Lieve Jade&Jasper,ten eerste Gefeliciteerd. ten tweede;Jade wil je eerst je jurk uit doen voor dat je op huwelijksreis gaat? ten derde Ik weet eigenlijks niks meer,Jade en Jasper zijn gewoon gemaakt voor elkaar.Ik heb nog nooit twee mensen gezien die zo veel om elkaar geven"zegt Alice en ik ben even stil. Alice heeft me altijd stil kunnen krijgen maar dit..Ik lach naar Alice als ze weer het podium afgaat. Nu is het tijd om de vrienden van Carlisle te ontmoeten.
Als eerst ontmoeten ik Eleazar&Carmen. Twee hele aardige mensen(vampiers). Daarna ontmoeten ik; Irina,Kate en Tanya. Hele aardige meiden Alleen Irina mocht Bella en Edward niet echt,en de wolven,dankzij hun was haar vriend Laurent dood.Ik ontmoeten ook Stefan&Vladimir twee Roemenen,ook vrienden van Carlisle had ik begrepen. Als laatst ontmoeten ik Peter&Charlotte,de oude vrienden van Jasper die ook in het leger zaten van Maria.Ik vond ze eigenlijk meteen aardig vooral Charlotte. Opeens rook een erge stank,de wolven natuurlijk. Jake,Paul,Embry,Sam,Quil en Leah liepen op me af."Gefeliciteerd Jade"roepen Jake,Embry en Quil enthousiast."dankje."lach ik en geef de drie enthousiaste jongens een knuffel."gefeliciteerd Jade"zegt Sam met zijn zware stem."dankje Sam"zeg ik en geef hem ook een knuffel."Paul,Leah feliciteren jullie hen nog?"vraagt Sam en Paul&Leah. Leah geeft een kort knikje en Paul haalt zijn hand kort op."sorry voor die twee,ze zijn alleen ongerust. Seth is gisteren weggelopen en we weten niet waar hij is"zegt Sam. Ik kijk hem met grote ogen aan."Seth is weg... zoals verdwenen."vraag ik."ja"zegt Sam."En dat is allemaal jouw schuld Jade. Seth hield van je en jij hebt hem verraden"gilt Leah en opeens is iedereen stil. In ieder geval alle vampieren. Ik kijk Leah aan.Ze heeft gelijk,het is mijn schuld. Ik laat Jasper los en ren weg. Als ik ergens in de bossen ben vlak voor het huis hoor ik iemand grommen.Ik draai me om en zie dat het Seth is."seth"fluister ik zachtjes. Seth bromt zachtjes en kijkt me aan. Zelfs in wolfsvorm kan ik zien dat hij het moeilijk heeft."het spijt me Seth."fluister ik tegen de wolf. De wolf kijkt mijn aan en rent naar een struik toe en komt er even later achter vandaan als de menselijke Seth."seth het spijt me echt"zeg ik nog een keer."het is al goed Jade"zegt Seth zachtjes alsof hij wilt dat niemand ons hoort.En ik ben het met hem eens. ik wil even niemand om me heen alleen Seth en ik.Ik loop naar Seth toe en sla me armen om hem heen."Seth al ben ik getrouwd met Jasper ik blijf ook van jou houden dat weet je toch?"vraag ik hem."natuurlijk Jade,en ik van jou"fluistert hij terug. Seth slaat ook zijn armen om mij heen en zo staan we een tijdje te dansen met z'n tweeën met zonsopgang...
Ik kijk naar Seth."ik denk dat ik moet gaan,ze missen me vast"zeg ik.Seth knikt en kijkt me aan. Langzaam komt zijn gezicht dichter bij en drukt zachtjes zijn lippen op de mijne. Net als ik me weg wil trekken heeft Jasper dat al gedaan en staat Seth in wolf vorm boos tegenover hem. Seth en Jasper gaan in de aanval."jongens stop!"roep ik boos. De twee stoppen en kijken mijn kant op. Edward,bella,Emmett,Peter&Charlotte en de Wolfpack staan buiten te kijken."kappen jullie lijken net een stel kinderen"zucht ik.Ik loop langs hun heen naar binnen om me klaar te maken voor vertrek.
I AM BACK!!! Please leave a comment!!!
Er zijn nog geen reacties.