Foto bij 17. Eve.

'APENNN APENN, ik wil naar de apen' gilt Louis hysterisch. We zijn inmiddels aangekomen in de dierentuin. Louis rent als een kip zonder kop rondjes, wat er trouwens heel grappig uit ziet. 'ja, ga maar' zegt Zayn, lichtelijk geïrriteerd. Harry springt op Louis z'n rug, terwijl Louis een sprintje trekt naar het apenverblijf. Lachend kijk ik hen na. Zayn en Rose lopen hand in hand achter Harry & Louis aan, terwijl Liam achter Louis en Harry aanrent. 'Willen wij ook aapjes kijken?' vraagt Niall. Ik kijk in zijn prachtige blauwe ogen en glimlach. Hij maakt me echt gelukkig. 'Wat jij wil' antwoord ik lachend. Het maakt me eigenlijk ook niet uit waar we heen gaan. 'Oké, we gaan naar de pinguïns' zegt hij, terwijl z'n vingers en mijn vingers in elkaar verstrengelen. Samen lopen we naar het waterparadijs. Er hangt een stilte, maar zeker geen vervelende stilte. Niall geeft af en toe lichte kneepjes in m'n hand. Eenmaal bij de pinguïns aangekomen ploft Niall neer op een bankje, dat voor het een enorme bak water staat. Ik wil naast hem gaan zitten, maar blijkbaar is Niall het daar niet mee eens. Hij pakt m'n hand en ik plof bij hem op z'n schoot. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, terwijl hij een plukje haar uit m'n gezicht blaast. 'pinguïns zijn leuk hea' zeg ik, om de stilte maar een keer te verbreken. 'Niet zo leuk als jij' antwoord Niall, en zijn prachtige blauwe ogen doorkruisen de mijne. Verlegen kijk ik naar beneden, terwijl ik mijn wangen voel gloeien. Niall legt zijn wijsvinger onder m'n kin, en ik kijk op. Onze ogen doorboren elkaar, en plots voel ik Niall's lippen, de mijne raken. Heel eventjes maar. 'Dit had ik al heel lang willen doen' zegt Niall, met een bepaalde blik in z'n ogen, waaraan ik kan zien dat hij het echt meen. 'Ik vind jouw ook leuk nialler' antwoord ik met een glimlach op m'n gezicht. Niall lacht, en drukt z'n lippen op mijn flinterdunne huid drukt. Ik voel me zo gelukkig nu, een zucht verlaat m'n lippen, terwijl Niall heel lief, z'n arm om me heen slaat, en een kusje geeft op m'n haren. Ik duik wat dieper weg in z'n arm, en geniet van het uitzicht, pinguïns zijn echt sweeeeet!

sorry mensen, dat ik weinig schrijf de laatste tijd. maareh, ik hou wel van jullie ;) kennen jullie de onedirection baby's al? http://www.youtube.com/watch?v=tJx0stmbYIM & http://www.youtube.com/watch?v=8zJxqihcbYw&feature=mfu_in_order&list=UL xxxx

Reageer (2)

  • HarrysWife

    Die baby's zijn lief he?
    Net zo lief als jou verhaaltje,
    dus snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • NeonX

    Wat lief!!! xD Nu die baby's eens kijken xD
    Snel verder meid, true talent!

    Baby's gezien en oh my gosh wat cute!!!! xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen