Opdracht drie || Bronte ||
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Ik ben het eigenlijk voor het eerst niet helemaal eens met Parachutes, onder andere omdat iedere vader zijn zoon verteld dat hij niet mag huilen omdat hij dan geen echte man is, zelfs ik heb dat moeten aanhoren. Het is natuurlijk wel waar dat je redelijk weinig verteld over hem, zijn karakter en alles daar omheen maar dat is maar een klein minpuntje, dus niets om je zorgen over te maken. Heel goed gedaan, mooi verhaal er rond ook en ja, knap werk!
1 decennium geledenIk weet dat ik wat weinig daarover heb verteld, had ik ook pas door toen ik al had ingeleverd.
1 decennium geledenWauw, wat mooi geschreven zeg. Ik vind dat je echt een prachtige schrijfstijl hebt. (: Ik kon me helemaal inleven in Rane en Kylie.
1 decennium geledenIk vind het ook ontzettend knap dat je zo gemakkelijk in het Engels kunt schrijven, dat doe ik je echt niet na!
Het enige puntje van kritiek is, dat ik er niet echt een gevoel van een rol bij krijg. Het komt op mij meer over als gewoone en verhaal, wat ook aan mij kan liggen, maar ik vind dat je de belangrijkste zaken van een rol (karakter, uiterlijk, verleden, etc.) niet uitgebreid genoeg hebt verteld. Je hebt welliswaar wat verteld over het karakter, uiterlijk en verleden van Rane, maar naar mijn mening niet genoeg. Ik had bijvoorbeeld graag wat meer van zijn ouders geweten en dan met name van zijn vader (bijvoorbeeld de reden waarom hij vind dat Rane niet mag huilen, omdat hij dan geen echte man is).
Wel blijf ik erbij dat je heel mooi kan schrijven en dan ook nog eens in het Engels! Super! (: