Part 3
Harry’s POV:
“Oh, by the way my name is Vicky.” Zei het meisje dat dus Vicky heet. “And I’m Emma.” Zei het meisje met de “I <3 Harry Styles” hoodie. “Sooo , you love me huh?” vroeg ik aan Emma. “Uhh,” begon ze terwijl ze rood werd “ yeah, you can say that but I-I love all of you.”
“Ja tuuurlijk Emma, daarom dat je die pull draagt.” Zei Vicky terwijl ze een knipoog gaf naar Emma. Ik verstond niets van wat ze zeiden maar het gaat waarschijnlijk wel over mij gaan aangezien ze ook naar mij keek toen ze het zei. Zayn snapte er ook niets van want hij keek me aan met een vragende blik. Ik haalde m’n schouders op als teken dat ik het ook niet snap. “Sorry, what?” zei Louis tegen Emma en Vicky. En dan zeggen ze dat ik altijd alles moet weten. “I said that..” begon Vicky. “NO stop! If you say anything I will make your life a living hell!” onderbrak Emma, Vicky. Je zag dat Emma het niet echt meende maar toch hield Vicky haar mond en begon ze te praten met Liam. “I’m hungryyyyyy!” zei Niall. “Oh, shut up Niall, you’re always hungry!” Zei Louis terug. “Wait! Do you guys have money? Because you are gonna need it to buy something.” Zei Emma plotseling. Oh shit. “We have money but not in euro’s.” zei Liam. “Oh, too bad then you just have to watch Emma and me eat, I guess.” Zei Vicky. “Nooo!” riep Niall. We waren ondertussen al bij het winkeltje aangekomen. “Don’t worry, you can have some candy from us. Just wait outside okay?” vroeg Emma. “Okay.” Zeiden ik en de jongens tegelijkertijd. Een tijdje later kwamen ze buiten met allebei een grote zak snoep. “Here you go.” Zei Vicky terwijl ze de zak aan Niall gaf. Niall begon direct snoep uit te zak te nemen om het vervolgens in z’n mond te laten verdwijnen. Emma liet haar zak rond gaan en iedereen nam er ook een snoep uit. Emma was best nog een mooi meisje. “Hey, how old are you 2?” vroeg ik. “We’re both 16.” Antwoorde Vicky. Ze waren best wel klein voor hun leeftijd. Ze passen perfect bij Niall. We liepen tesamen weer terug naar het speelpleintje. Liam liep weer naast Vicky tesamen met Louis en Emma liep naast Zayn, dan ik vanachter naast Niall die nog steeds snoep zat te eten.
Er zijn nog geen reacties.