006
Mijn hakken tikken op de grond van de lange lege gang, ik meld bij de balie dat ik er ben en de deur gaat weer open. Er komt een groepje jongens binnen die ik meteen herken als One Direction. Ik vul wat papieren in bij de balie en merk dat de jongens naar me kijken. Ik zet als laatste mijn handtekening er onder en leg de pen op de balie neer. De vrouw kijkt ze nog snel door en knikt dan als bevestiging. Ik loop een gang in die het begin is van een doolhof gang. Ik kom aan in de studio en zie dat al mijn spullen al klaar staan. Ik sluit mijn camera aan aan de computers en maak een paar foto's om te kijken of alles werkt. Alle flitsen doen het en ik maak snel een foto van mezelf en zie de foto op de computer verschijnen, ik hoor de deur achter me open gaan en de vijf jongens komen binnen lopen. De styliste zegt dat ze klaar zijn en ik knik naar haar. Ik zet snel de camera op de houder en loop naar de jongens toe, 'Ik ben Megan-Nicole en ik ben jullie fotografe.' Ik schud ze de hand en ze stellen zich netjes voor bij Louis kijk ik hem recht aan en hij kijkt terug. We zijn helemaal alleen met z'n zessen dus we kunnen niet gestoord worden door het management. Ze lopen naar hun plek voor de camera en ik ga achter de camera staan. Na veel gelach en leuke foto's laat ik ze de foto's zien op de computer. Als we bij de foto komen waar Harry zijn broek naar beneden heeft beginnen we weer te lachen. De foto's zijn goed gelukt en we zijn allemaal tevreden. Louis heeft mijn camera in zijn hand en zegt dat ik voor de camera moet. 'Ik wil niet alleen.' Ik sleur Harry mee en spring op zijn rug voor de camera. Plotseling springt Niall boven op ons en vallen we om en er volgen nog veel foto's volgen. Louis staat naast me met zijn armen om me heen terwijl we op de foto gaan. De deur van de studio gaat open en er komt een bodyguard binnen, 'We moeten gaan jongens we hebben nog een intervieuw.' Ik geef de jongens een knuffel en geef ze mijn mobiele nummer. Als ze weg zijn kijk ik de foto's terug en stuur de goede naar het tijdschrift waar de foto's voor waren. Ik pak alles in en loop de studio uit.
--
Het zou fijn zijn als ik meer reacties krijg dus gogogo!
Reageer (4)
leeeeuk verhaaal<3333
1 decennium geledenEcht leukkk! x
1 decennium geledenga verder babe!
1 decennium geledenof ik ga je onderspammen op alle social media die ik heb lol.
xxxxxxxxxxxx
love it, snel verder ajb?? <3
1 decennium geleden