Foto bij chapter 3

nog een stukje!!

Ik stiet overeind en ik kijk om me heen. om me heen staan bomen en struiken. ik herken het als het parkje. "hoe kwam ik hier ook alweer terecht?" ik denk heel hard na en ik herinner me weer wat er is gebeurt. gelijk zie ik weer de beelden hoe Deidara weg was gegaan, hoe ik naar het parkje was gerent en daarna was aan gevallen door waarschijnlijk een vampier. " Als ik aan gevallen was door een vampier hoor ik nu toch dood te zijn? Of ben ik een vampier? " Ik steek mijn handen ik mijn zakken en voel een papiertje in mijn jas zitten. Ik vouw het papiertje open en lees het mooi en sierlijke geschreven tekst.


Je bent nu een vampier. je moet oppassen in de buurt van mensen van wegen je blooddorst (ik weet niet of dat een woordt is maar nu wel voor mij!!). je kan gewoon slapen en eten. je kan alles wat een mens kan maar je bent sneller en sterker dus pas daar mee op.
o ja bijna vergeten je kan niet in de zon lopen. in je andere jas zak zit een ring. draag die altijd zonder die ga je dood. je hoeft niet bang te zijn dat hij later te klein wordt want hij groeit met je mee. En je blijft door groeien tot je 17e.


" Wat ik ben een vampier!" Met mijn hand voel ik in mijn andere jaszak en inderdaad daar zit een ring in. ik doe hem om. ik haal me mobiel uit mijn broek zak en zie dat het al best laat is. Rustig loop ik richting het weeshuis. Eenmaal daar aangekomen loop ik gelijk naar mijn kamer. Op mijn kamer plof ik neer en haal diep adem. gelijk voel ik een branderig gevoel in mijn keel. "Ik heb vast bloeddorst" laagzaam voel ik me in slaap vallen.

Reageer (3)

  • BubbleLovish

    Awesomeeeee! :D

    1 decennium geleden
  • Amami

    Cool :D

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Oehw, awesome :3
    Snel verder <'33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen