Foto bij O12.

Part 12 aready.

Pov Anne

Harry, Zayn en Liam liggen nog te slapen, Elvira en Niall liggen samen op bed en Louis komt net de trap aflopen. Ik sta de rommel die Niall zojuist heeft gemaakt in de keuken op te ruimen. Louis komt achter me staan en legt zijn hand op mijn onderrug. Een rilling gaat door me heen. ‘You don’t have to do this, you are our guest. Let me do it’ zegt hij terwijl hij de afwasborstel uit m’n handen pakt. ‘No, it’s okay, I will do it’ zeg ik. Dan voel ik een klodder schuim in m’n gezicht vliegen. ‘Let me do it’ zegt Louis grinnikend. Ik kijk hem een hele tijd zogenaamd boos aan. Dan pak ik de afwasborstel uit de gootsteen en zwaai ermee door de lucht waardoor al het sop in zijn gezicht vliegt. ‘Eat that!’ zeg ik met een grijns op mijn gezicht. ‘The war has been started..’ zegt Louis op een wraakzuchtige manier. Hij tilt me op en gooit me over zijn schouder. Met een grijns neemt hij me mee naar de badkamer. Ik probeer me ertegen te verzetten maar niks helpt. Hij gooit me in de badcel en zet de douche aan. Ondertussen pakt hij een fles shampoo en gooit die leeg over mijn hoofd. Ik proest het uit van het lachen. Dan grijp ik hem bij de kraag van z’n shirt en trek hem eronder. Daar staan we dan, in onze pyjama onder de douche. Hij spuit met de douchekop in mijn mond. ‘So, can I do the dishes right now? Or do you like the way the water is filling your mouth? That’s also okay..’ zegt Louis met een grijns op zijn gezicht. ‘Ok..okay..you..win..’ zeg ik proestend. Hij draait de kraan dicht en even blijven we zo staan. Hij legt zijn hand op mijn onderrug en drukt me iets dichter tegen hem aan. Ik merk hoe onze hoofden steeds dichter naar elkaar toebewegen. Ik voel zijn warme adem in mijn gezicht. Hij strijkt met zijn hand over mijn wang en begint in mijn oor te fluisteren. ‘You’re beautiful’ zegt hij. Ik beweeg mijn hoofd naar hem toe en voel hoe zijn zachte lippen de mijne raken. Het lijkt wel een scene uit een romantische film. Ik ga met mijn handen door zijn haar heen en hij heeft zijn handen nog steeds op mijn onderrug. Dan zwaait de deur open, het is Liam. ‘What the hack is going on here?’ vraagt hij met een slaperig hoofd. Dan ziet hij pas dat we aan het zoenen zijn. Volgens mij is hij nog niet helemaal wakker. ‘Kissing..kissing..pineapples..my grandma..’ zegt hij, en gooit de deur weer dicht. Louis en ik schateren het uit van het lachen. Hij veegt een pluk haar uit mijn gezicht. ‘So.. are we official now?’ vraagt hij voorzichtig. ‘Even more than that’ zeg ik, en ik geef hem een kus op zijn wang.

Pov Elvira

Als ik wakker word voel ik dat er iets op mijn gezicht is. Ik ga er met mijn hand naartoe en voel eraan. Gadver, wat is dit? Ik ruik eraan en merk dat het slagroom is. Langzaam lik ik het van mijn vingers af. ‘No, I’m going to do that!’ hoor ik vanuit de gang komen. Daar komt Niall aangelopen in alleen zijn boxer. ‘Why, in the name of God, did you put whipped cream on my face?’ zeg ik glimlachend. ‘So I could lick it all of’ zegt Niall op een ondeugende manier. Hij begint me kusjes te geven op m’n gezicht en de slagroom eraf te likken. Na een paar minuten is mijn gezicht helemaal schoon. Naja, schoon, de slagroom is er in ieder geval af. Er zit nu namelijk kwijl van Niall op. ‘I’ve got something else’ zegt Niall terwijl hij in zijn nachtkastje graait. ‘There it is!’ zegt hij trots, terwijl hij een tube chocolade bodypaint in de lucht houdt. Ik gier het uit van het lachen en gris de tube uit zijn hand. ‘Lay down, mr. Horan’ beveel ik hem. Ik draai de dop van de tube af en begin Niall ermee in te smeren. Na tien minuten is Niall helemaal bedekt in chocolade. Ik begin zijn buik kusjes te geven en de chocola eraf te likken. ‘Let me taste’ zegt Niall terwijl hij z’n eigen buik probeert te likken. ‘Niall, serious? You really think you can reach your own belly with your tongue?’ zeg ik spottend. ‘Yeah, I can do that!’ zegt Niall terwijl hij allerlei debiele houdingen aanneemt. Uiteindelijk lukt het hem toch op de een of andere manier. Hij gooit z’n benen in z’n nek en begint aan zijn buik te likken. Het ziet er echt heel debiel uit. Ik zit keihard te lachen. ‘What? Are you laughing at me? Try it yourself!’ zegt Niall. ‘Okay Niall, I admit it. You’re the best belly-licking person I’ve ever known’ zeg ik spottend. ‘Let’s take a bath together, you look like walking shit’ zeg ik met een grijns op mijn gezicht. ‘You always do’ zegt hij en hij giert het uit van het lachen. Ik geef hem een zachte por in z’n ribben en samen lopen we richting de badkamer. We komen Zayn tegen op de gang die ons vol verbazing aankijkt. Niall laat het bad vollopen en voorzichtig doe ik mijn pyjama uit. Ik vind het best spannend, ookal heeft hij me wel eens naakt gezien. Na een tijdje peuteren aan het lintje van mijn pyjama broek besluit ik hem gewoon uit te trekken. Ik ga tegen Niall’s borst aanliggen in het warme water. Ik begin de restjes chocolade van Niall af te wassen. Zo liggen we nog ongeveer een uur in het water, totdat we een ongelofelijk kabaal horen. Er vallen allemaal dingen kapot op de grond. Dan horen we een keiharde schreeuw. Het is Anne..

Reageer (1)

  • CantBeliebIt

    Leuk verhaal , Snel verder X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen