3.3: Tell my why my heart stops
Het zou nog twee jaar duren maar ik begon mijn terugkomst alvast voor te bereiden.
Het afgelopen jaar had ik lezend doorgebracht, dit jaar wilde ik mijn nieuw verworven vaardgheden door het lezen aan de man brengen en volgend jaar zou alles draaien om de terugkeer naar Engeland en zo ook mijn geliefde Watson. Het was vooral een mentale voorbereiding op mijn terugkomst dat ik nu deed.
Ja, ik was niet langer onbekend met de gevoelens van affectie en aantrekkingskracht voor Watson.De gedachte aan zijn donkere, bezorgde ogen bracht mijn hormonen zeer van slag. Daarom bereidde ik een antwoord voor op de vragen: hoe uit ik mijn affectie jegens hem? Wat zal ik zeggen? En ga zo maar verder.
Nu even over mijn werk. Als consulterend detective Sherlon Lohmes had ik al één diefstal, twee moorden en één zelfmoordzaak succesvol afgerond. Ik had drie daders gevonden en de oorzaak van de zelfmoord ontdekt. Het was werkelijk kinderspel geweest. En ik denken in Londen dat ze me bij stomme zaken om hulp vroegen terwijl de antwoorden voor het grijpen lagen. Hier was het nog tien keer makkelijker.
Al laatste wil ik dit nog even vermelden. Ik ben erin geslaagd al meer dan een jaar mijn huis quasi opgeruimd te houden en de spullen die ik nodig heb voor onderzoek in één kamer te proppen. Ik deed zelfs boodschappen. Watson zou niet weten wat hij zag. Ik, Sherlock Holmes, super detective, kon dingen schoon houden en inkopen doen terwijl ik dat tot voorheen altijd aan mijn ouders of Watson overliet.
Reageer (1)
Sherlon Lohmes? LOL
1 decennium geledenDit stukje vond ik wel grappig, vooral het laatste.