Chapter 2
"aah you make my cloths wet" je ziet dat hij het geweldig vind. "hmm you do know how to get this out of my hair " ik haal een handoek door mijn haar. "i"m secretly a superman" "ogod you are" klink ik schokkend en we schieten dan in de lach.k kijk naar beneden en weer terug naar hem " i"m gonna ficure a salution for your clothes ".
'so you do drink'
'whoah this party is fun'lach ik.'then we have the same thoughts'hij lach en port een arm in me waardoor ik uit evenwicht raak.ik voel mijn lichaam contact maken met de grond.ik grinnik 'i think we have comestrie i like you to kiss you, you like to kiss me'. ik grinnik en voel zijn adem op mijn huid en zijn warmte van zijn lippen raken de mijne. hij kust me teder.
'he you boy'ik lach wankelijk in de gang en leg mijn hand op zijn borst en kus hem.ik loop weer terug met een lachje en laat me vallen op de bank.de gedachtes verlaten me langzaam als mijn ogen steeds verder dicht zakken.
ik kreun ,rek me uit en draai me om 'auch'verlaat zacht mijn mond als ik op de grond val. ik kijk om mij heen, ben ik hier gebleven? ik laat me weer zitten op de bank. 'hey sunshine' '' oh hey' zeg ik terwijl ik mijn handen door mijn haar haal en hem dof aan kijk. 'We drank didn't we?' 'Yes you can say that' zegt hij met een schuine lach. een tweede jongen komt binnen 'hey'zegt hij met een grote glimlach. ken ik hem? ik kijk George vragend aan 'you probably did something you didn't wanted to do' 'i should go i think' ik sta op en kijk hem met een vergevend gezicht aan. 'it's oke, i'll call you'. ik loop de gang in en trek de deur open. Met veel gedachten loop ik naar mijn apartament toe.
aangekomen steek ik de sleutel in het slot en draai hem open. ik loop naar mijn kamer en ga voor de kast staan. vandaag gaan we maar voor iets makkelijks, ik trekt het shirt dat ik heb gekregen over me hoofd en leg het op bed neer. ik breng dat shirt wel terug de volgende keer dat ik hem weer zie. ik kleed me verder uit en trekt mijn comfi outfit aan. ik loop naar de woonkamer en zoek een leuk filmpje uit en zet hem op. ondertussen warm ik een pizza broodje op die ik onder de film ga opeten. zodra hij klaar is pak ik een bord en neem hem mee naar de bank, ik zet me neer en druk de film aan. tegen vier is hij afgelopen. ik pak een dekentje en ga zo verder op de bank tv kijken. even later gaat mij telefoon af, onbekend nummer. 'hai it's jayla' 'hey it's me george' 'oh hey' 'do you want to eat lunch with me tomorrow ?' 'uhm oke' 'i'll will text you tomorrow' 'allright bye!'.
Reageer (1)
oke ik kan er niet zo heel veel van volgen en het engels klopt voor het grootste gedeelte niet
1 decennium geleden