Foto bij O11

Part 11.

Pov Louis

Ik heb me niet erg netjes gekleed. Gewoon zoals ik ben. Ik sta bij de deur op Anne te wachten. Als ze er aankomt ziet ze er echt superleuk uit. Ze heeft een wit mutsje op, een rood met wit gestreept t-shirt en bretels. ‘You look cute’ zeg ik. Ze glimlacht. ‘Thanks’. We lopen naar de auto en ik hou de deur open. Ze stapt in de auto en even blijf ik staan. Ik heb het gevoel dat zij heel speciaal voor me gaat worden. Dan loop ik naar de andere kant van de auto en stap in. Ik geef gas en we rijden de straat uit. Ongeveer tien minuten later komen we aan bij een klein Italiaans restaurantje. Elvira had me verteld dat Anne erg van Italiaans eten houdt. Gelukkig ben ik zelf ook verslaafd aan pasta dus zo erg vind ik het niet. We gaan zitten en bestellen wat te eten. We kletsen wat af over van alles. Over Nederland, Engeland, school, de band en ook over het overlijden van haar vader. Ik merk dat ze het moeilijk heeft als ze hierover praat. Ik pak haar hand vast en streel zachtjes over de rug van haar hand. We besluiten nog even door London te lopen. Hand in hand lopen we door de straten die verlicht zijn met allemaal kleine lampjes. ‘It’s weird to think, that..’ zegt Anne aarzelend. ‘To think what?’ vraag ik haar. ‘Well, about three months ago I was still freaking out about you and now I’m walking in this beautiful city with the boy of my drea..’ snel slaat ze haar hand voor haar mond. ‘Not.. not.. that I dream about you..ermm..’ zegt ze snel. Ik grinnik. ‘I wouldn’t mind if such a pretty girl like you dreams about me’ zeg ik terwijl ik haar een knipoog geef. ‘That was a bad one, Louis’ zeg ik grinnikend. Daar stemt Louis lachend mee in. We eten een ijsje en gaan ergens op een bankje naar de sterren kijken. Hij slaat zijn arm om me heen en een hele tijd zeggen we niks. Na een tijdje besluiten we weer naar huis te gaan. Als we bij haar slaapkamer aankomen zie ik nog licht onder de deur vandaan komen. Elvira is nog wakker zo te zien. En dat terwijl het al half twee is! ‘I had a really nice evening, Louis’ zegt ze tegen me. Ze ga op haar tenen staan en geeft me een kusje op m’n wang. ‘Me too, goodnight babe’ zeg ik. Met een grijns van oor tot oor loop ik naar mijn kamer. ‘TELL ME EVERYTHING’ hoor ik Elvira nog schreeuwen. Dan doe ik mijn deur dicht en plof neer op m’n bed. ‘You like her, buddie’ zeg ik tegen mezelf met een glimlach op mijn gezicht. Dan voel ik mijn hoofd zwaar worden en val ik in een diepe slaap.

Pov Elvira

‘Sssstttt…’ zegt Anne snel. Ik sla mijn hand voor m’n mond. ‘Het is half twee gek, waarom ben je nog wakker?’ vraagt ze. ‘Hallo, Tommo, wat denk je zelf? Ik wil toch alles weten!’. Ik noem Anne altijd Tommo omdat ze een vette crush heeft op Louis. Zij noemt mij Horan, zo noemde ze me al voordat ik Niall kende. De jongens snappen er niks van maar we blijven elkaar lekker zo noemen. ‘Nou?! Hoe was het?! Hebben jullie gezoend?! Waar hebben jullie gegeten?!’ vraagt Elvira terwijl ze met pretoogjes me aan zit te staren. ‘We gingen naar een heerlijk Italiaans restaurantje. Daarna hebben we ergens een ijsje gegeten. Maar we hebben niet gezoend’ zegt ze. ‘Tommo, je gaat op date met Louis, en je zoent hem niet eens? You’re crazy, girl’ zeg ik afkeurend. ‘Het was niet eens een date, het was gewoon om hem beter te leren kennen’ zegt ze. ‘Pfff.. maak dat de kat wijs!’. Na nog een half uur praten gaan we slapen.

Als ik de volgende ochtend wakker word is Anne al weg. Ik trek Niall’s sweater aan en loop de trap af. ‘WANKERS’ hoor ik vanuit de keuken komen. Dat is Niall, geen twijfel mogelijk. Dan zie ik Anne en Niall in de keuken staan. ‘Let me do this’ zegt Anne terwijl ze de eierschalen uit Niall’s handen pakt. Dan draait Niall zich om. ‘No! You’re supposed to be in bed, I wanted to bring you breakfast’ zegt hij beteuterd tegen mij. ‘Okay, I’ll go back to bed then’ zeg ik grinnikend. Ik ga weer in bed liggen. Tien minuten later hoor ik voetstappen de trap opkomen. Niall komt binnen met een dienblad. Hij heeft een gebakken eitje, een beschuitje, verse jus d’orange en een bloem. Later zie ik pas dat het een orchidee is, mijn favoriete bloem. Hij zet het dienblad op het nachtkastje en gaat op de rand van mijn bed zitten. ‘Goodmorning pretty’ zegt hij terwijl hij met zijn hand over mijn wang streelt. ‘I’ve missed you tonight’ zegt hij. ‘I didn’t miss you’ zeg ik grinnikend. Hij gaat op me zitten en geeft me de kieteldood. ‘Say it! Say that you’ve missed me tonight’ zegt hij. ‘Okay, okay! I admit it, I missed you!’ zeg ik door het lachen heen. Dan gaat hij naast me liggen. Hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd en strijkt door mijn haren heen. Ik laat deze jongen nooit meer gaan..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen