O6.
Vrijdag zit ik in België dus dan zal ik 4 daagjes ofzo niet posten, maar dan krijgen jullie daarna & daarvoor nog extra hoofdstukje<3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Fantastisch!
1 decennium geledenDe opvrolijk-brigade komt eraan
1 decennium geledenWat ben ik toch weer blij aangezien er een nieuw hoofdstukje is!
Ik ben benieuwd naar wat er nog gaat gebeuren want het wordt duidelijk een Louis verhaal (lang leve de titels) maar toch gaat ze eerst wat staan vozen met Harry, naughty, naughty girl...
Ik ben wel es curieus naar hoe Leah eruit ziet *Hint Hint*
Ik wou ook nog even zeggen dat je echt een super mooie schrijfstijl hebt, het maakt het echt tof en vlot om jouw story te lezen
En even over je oma, sorry daarvoor,
ik weet hoe verschrikkelijk ambetant het voelt als mensen zeggen dat ze weten hoe je je voelt, omdat ze dat niet doen, maar toch, ik weet hoe je je nu voelt, ik heb namelijk ook zo'n gevalletje thuis.
Maar goed, mijn oma is 96 jaar, ze noemde me gisteren Pippa (wat dus de naam van haar hond is), ze vroeg een week geleden of ze al bijna ging bevallen en deze nacht heeft ze besloten om te gaan zwemmen in de sneeuw.
Ik denk dat het soms tijd is voor zo'n oudjes om te gaan...
Nu, enough with the heavy talk.
Ik heb besloten om jouw op te vrolijken, dat is namelijk de job van een opvrolijk-teamlid-vrouw-mens...-...ofzoiets
Dus hier zijn ze dan 's werelds domste, nuttelooste (Haha, vreemd woord) weetjes om jouw op te vrolijken:
Dus, wist je dat...
# Tussen 1976 en 1987 er geen rode m&m's waren.
# In Japan McDonalds wordt uitgesproken als Makudonarudo.
# De pizza hut per dag zo een 1,7 miljoen pizza's levert.
# 1 minuut zoenen 26 calorieën verbrand.
# Je gemiddeld met 150 km/u niest.
# Alexander de Grote en Julius Caesar beide epileptisch waren.
# Per minuut tv kijken je zo'n 1,5 calorieën verbrand.
# Kinderen het snelst groeien in de lente.
# De totale lengte van je bloedvaten 100.000 kilometer is. Dat is te vergelijken met een dubbele reis om de wereld.
# Als je 3 keer per maand chocolade eet, je langer leeft.
# Van paardebloemen eten je meer moet plassen.
# Elk uur 1 miljard cellen in je lichaam vervangen moeten worden.
# Baby's die in mei geboren zijn gemiddeld 200 gram meer wegen dan baby's van andere maanden.
# 90% van de navels naar binnen zit.
# Een mens gemiddeld 14 scheten per dag laat.
# Het licht dat je van de poolster ziet 700 jaar oud is.
# Een man zich in zijn hele leven ongeveer 60 uur scheert.
# 1 op de 20 mensen een extra rib hebben.
# De hardste boer ooit 118,1 decibel was(zo hard als een kettingzaag).
# Mensen met allergie de allergische reacties verlagen door te lachen.
# Donkere mensen minder snel rimpels krijgen dan blanke mensen.
# Sommige mensen urine van zwangere vrouwen drinken voor verbetering van hun immuunsysteem.
# Als je niest alle functies van je lichaam even stoppen( ook je hart).
# Vrouwen gemiddeld 7 jaar langer leven dan mannen.
# In Noord Amerika ongeveer 818 achtbanen zijn.
# Je jezelf niet kan kietelen.
En, ben je nog aan het lezen?
Ja? Wel bravo
Ik wou een mooi excuus vinden waarom ik deze reactie moet stoppen maar ik weet niets dus ik ga gewoon de waarheid zeggen,
ik zou van men leven niet meer weten waar ik mijn laptop-oplaader heb gelegd en de accu is leeg dus binnen zo'n 30sec. gaat hij uitvallen,
dus
Ciao
Geweldig geschreven! *probeert iets te verzinnen om je vrolijk te maken* ik weet het niet... Ik ben zelf niet bepaalt vrolijk op dit moment.... Snel verder(H)
1 decennium geledenHaha, ook the voice kids gekeken? ;p
1 decennium geledensuper! Snel verder!
aahhhhh.
1 decennium geledenga verder (: hihi <333333
love it (: