Hoofdstuk 17
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
cindy is een grote naaapster en wil haar echt dood hebben hè? louisa kan haar toch gemakkelijk iets aan doen? laat haar eens de tijd stilzetten en dan iets uithalen waar iemand anders de schuld van krijgt! maar weet ze nu al wie haar echtte ouders zijn of zoekt ze dat nog uit?
1 decennium geledenik had deze twee hoofdstukjesnog niet gezien dompie dat ik ben, maarja.. gewoon een hele drukke dag. ik had vandaag een feestje bij eenn vriendin.We ging ook schaatsen en OMG! wat waren er leuke jongens! seriously! we hebben een sneeuwbalen gevecht met ze gehad maar we kende zee toen nog niet eens. en van de knapste weet ik de naam niet! eerg he? ik wil die nu namelijk ook weten. hahaha. als het goed is is zijn naam Roy(H) hahaha.. ik ken btw mog terug komend op mijn vorige reacties. ik ken iemand die met zijn ogen kan trillen. erg iell.. maar ze is wel erg aardig. en ik ken een jongen doe zijn oogleden omhhoog dubbel kan doen en dan los kan laten, en dan blijven die oogleden hangem=n. en ikken iemand die geobserdeert is door appelmoes hahaha. beswel grappig. en ik had een leraar die kinderen wel eens in de prullebak stopte erg lol. maar het was niet zograppig om in de prullebak te worden gezet. dat is erg smerig (geloof me, ik heb er ervaring in. laat maar zeggen dat ik nooit echt oplet )
1 decennium geledenDude. Dat Cindykind is echt een creep.
1 decennium geledenIets serieus mis in dat kopje van haar zou ik zo zeggen -.-
Met andere woorden. Rijp voor het gekkenhuis.
Ik vind dat ze echt te ver gaat.
Snel verder
Cindy doet me aan iemand denken uit mijn klas . ik mag haar echt niet!
1 decennium geledenSnel verder!
Iedereen haat Cindy, denk ik
1 decennium geledenSnel verder!!!