23. Een onverwachten bezoeker.
enjoy. xxx
Luna's p.o.v
Het is nu 2 weken naar het bal en ik voel me het gelukkigste meisje ter wereld! Ondanks dat ik nog steets mijn ouders en beste vriendin Eveline mis ben ik echt in de wolken. Colin is echt een schat, hij is lief voor me, staat altijd voor me klaar, en we doen vaak leuke digen. Ook komt hij altijd voor mij op wanneer er mensen raar kijken of iets gemeens zeggen over het feit dat ik een Druïde ben.Ik ben wel erg verbaasd dat de koning onze relatie goed keurt.Wel moet ik nu allerlij hof dingen leren.Ik moet netjess leren praten,netjes leren lopen bijna netjes leren ademen.Ik hou totaal niet van dat nette gedoe maar ik heb het over voor Collin.Ik moet wel zeggen dat het me soms wel even te veel wordt, dan ren ik het bos in en ga ik daar in bomen klimen, met dieren praten, in het meer zwemmen, of met Kyara door de bossen galloperen.
Ik ben nu opweg naar de ontvangstzaal waar ik weer een lesje me hoffelijk gedragen krijg.He daar is Ame ik ga eerst even kijken hoe het met haar gaat.'Ame, Amy.'roep ik.Het lijkt net of ze me niet hoort.Ik loop wat dichterbij en net als ik nog een keer wil roepen zie ik dat ze met een jongeman staat te praten.Laat ik ze maar even rustig praten volgens mij ziet Ame die man wel zitten.Ik loop sluipend lang haar en opeens kijkt ze me aan.Ik steek wijfelend mijn duimen op en ze glimlacht en geeft me een knipoog.Haha mijn voorgevoel klopt dus.Ik loop snel en onopvallend door.Een paar minuten later sta ik in de antvangst hal.
Serenia, het kleine zusje van Collin en mijn manieren docent komt naar mij toegelopen.'Luna waar bleef je nou ik sta al een heletijd te wachten een goede jonkvrouwe laat niemand wachten en al helemaal geen prinses,'zegt ze afkeurend. Serenia is de enigste van de familie van Colin die onze relatie niet goed keurt. De oudere zus Rosalie daarin tegen schijnt me wel te mogen en ik mag haar ook. 'Sorry er kwam iets tussen prinses.''dat zal dan wel zolang het maar niet nog eens gebeurd.''Nee Serenia het zal niet nog eens gebeuren.'zeg ik lichtelijk geïriteerd.Ze zent me ene vuile blik en gebaard vervolgens dat ik weer loop oefening met een dienblad met wijn moet doen.Ik begin zuchtend aan mijn opdracht.
Een tijd later wordt haastig de deur open gedaan en ik zie een verwilderd en vermagerd meisje staan. Het duurt heel even maar dan herken ik haar.'Eveline!' schreeuw ik. Ze kijk geschrokken mijn kant op en ziet me dan ook staan.'Luna ben jij het echt!.'schreeuwt ze terug.Ik gooi het dienblad met wijn weg en die beland op Serenia.Ik ren naar haar toe en sla mijn arme om haar heen, zodra we elkaar aanraken verschijnt er zilvere licht stalen om ons heen.'Ik dacht dat je dood was Eveline.'zeg ik huilend.'Ik leef ik kon nog net optijd ontsnappen, ik wist zeker dat jij og een leven was alleen kon ik je niet meer vinden.''Ik wil alles weten maar ga eerst maar even zitten je ziet er slecht uit.'Ik begeleid haar naar een zachte stoel en zie in mijn oog hoeken dat iedereen naar ons staart.Ik bekijk mijn beste vriendin even goed en kom met een schok tot ondeking dat ze ondanks haar vetloze armen en gezicht haar buik heel dik is.Ze ziet dat ik er na kijk.'het is een lang verhaal Luna er is zo veel gebeurd.
Er zijn nog geen reacties.