Foto bij Sexual Frustration 138.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • tour

    hahahah geniiaal!

    1 decennium geleden
  • nothanku

    Whaha, lig hier ook op de grond:D
    Snel verder(lol)
    XXX(K)

    1 decennium geleden
  • hartje1D

    super snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • LOUCARROTS

    Mijn beste vriend is echt zo, die denkt echt dat hij dood gaat in een achtbaan en gilt nog harder dan een meisje serieus.

    Ik ben een keer met hem naar walibi geweest, maar hij is niet zo slim dus dacht "oh, net zoals efteling, sprookjes en shit". No way ofcourse, 2 uur reizen vanaf mijn huis, kut verbinding met de trein vanaf Rotterdam Centraal maar alsnog, toen we daar waren gingen we in goliath.

    En het ging zo: "NO! Waarom, hoog, dit, nee ik ga dood, fuck my fucking life. Zeg tegen me ouders dat ik van ze houd, zorg voor me hamster en laat hem elke dag uit. Nee ik wil niet, Kayla, haal me verdomme hier uit! KAYLA IK HAAT JE ECHT, SERIEUS BITCH NOOIT MEER DAT IK NAAR JOU LUISTER. ik ga dood, goodbyeeeeeeee" en toen gingen we naar beneden en ik zag serieus mensen bij de ingang van de goliath opkijken.

    Ik beleef het nu weer helemaal opnieuw, dankzei jou stukje geschreven.
    Ik vind het prachtig en I love it! <3

    1 decennium geleden
  • Chuks

    oke mse kudo die knop kapot! Kom op jullie kunnen hettt!!!b!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen