Chapter Six
Oke ik ga weer verder:) Ik vind het heerlijk om te schrijven, maar helaas heb ik er weinig tijd voor. Ik ben erg vaak ziek, en daardoor moet ik heel veel huiswerk inhalen. Daar ben ik eigenlijk elke dag mee bezig, inclusief weekend, dus af en toe maak ik ff tijd voor schrijven. Ik schrijf mijn verhalen eerst op in een schrift, die ik overal mee naar toe neem. Als me iets te binnen schiet voor mijn verhaal, schrijf ik het op. Alleen moet ik dan ook nog tijd vinden om het hier op Quizlet te zetten.
Ik hoop dat jullie je abo's wel houden. Helaas heb ik niet megaveel abo's, maar het aantal wat ik heb, motiveert me toch. En vergeet niet dat reacties me ook HEEL ERG motiveren.
OKe bedankt voor het lezen, nu mag je het echte werk lezen.
xxx
ps ik heb bedacht dat ik elk hoofdstukje even een terugblik van het vorige hoofdstuk bovenaan zet, zodat je gelijk weer in het verhaal zit.,
Ik hoop dat jullie je abo's wel houden. Helaas heb ik niet megaveel abo's, maar het aantal wat ik heb, motiveert me toch. En vergeet niet dat reacties me ook HEEL ERG motiveren.
OKe bedankt voor het lezen, nu mag je het echte werk lezen.
xxx
ps ik heb bedacht dat ik elk hoofdstukje even een terugblik van het vorige hoofdstuk bovenaan zet, zodat je gelijk weer in het verhaal zit.,
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Niall is gewoon supersweet! Ik wil nu weer mensen gaan knuffelen. *O*
1 decennium geledenJij moet snel verder! (dat motiveert, toch?)
Sorry dat ik u gisteravond niet meer kon lastigvallen! (ik was dood en mocht niet)
XXXXXX LYY!
Oh super lief van Niall! ^^ Echt een heel tekstje! Haha. Love for Niall because he cheers her up! Super Mooi geschreven! Love your storyyy! <3
1 decennium geledenJij schrijft super geweldig!
1 decennium geledenEn dit is weer een amazayn chapter!
Snel verder gaan hoowr!
xxxxhvj
Laat ik is een motiverende reactie schrijven.
1 decennium geledenik merk dat je beter bent gaan schrijven ! (:
& Ik hou super veel van je schrijf stijl. Ik heb misschien een ideetje.
Gb me maar. ;p