Foto bij so in love

Dit keer kwamen we eerst aan bij Romeo's huis. 'Zie je morgen!' riep ik vrolijk terwijl ik naar hem zwaaide vannaf de overkant van de straat. Hij zwaaide terug. Vrolijk en nog steeds zwevrerig liep ik zelf ook naar huis. Toen ik binnen kwam liet ik me met een gelukzalige zucht op de zetel vallen.

Ik wist niet goed aan wat het lag maar deze keer sliep ik een stuk beter dan de vorige nachten. Nou, eigenlijk wist ik het wel. Nog steeds kriebelde mijn maag een beetje als ik eraan terug dacht. Het was echt wel duidelijk! Ik was verliefd.
Hij was namelijk
"The first and the last thing on my mind."
En ik kon het met alle recht zeggen want toen ik wakker werd was hij het eerste waar ik aan dacht.
Toen ik onder de douche stond realiseerde ik me dat het vrijdag was. Ik voelde me zo vrolijk vandaag! Toen ik uit de douche kwam keek ik op de kleine klok boven de spiegel.
het was rond elf uur. Damn, ik had echt goed geslapen! Ik rekte me uit, droogde me af en kleedde me aan. Toen ik de trap af liep sprong Sam tegen mijn benen op. Ik aaide hem en gaf hem te eten. Daarna nam ik een appel en ging ik met de laptop aan tafel zitten. Terwijl ik in de appel beet surfte ik een beetje verveeld rond op allerlei site's. Sam kwam opeens op mijn schoot gesprongen. Normaal hing ik hem er meteen weer afgegooid hebben maar daar was ik nu véél te vrolijk voor. ik aaide hem over de kop en liet hem zelf met zijn poten op het toetensbord slaan. Na een tijdje had hij er genoeg van en hij sprong weer op de grond en rende de tuin in. Ineens kwam Beth online

Beth<3you zegt: Hallihalotjes! hoe is het ermee?
Marco<3somewone zegt: helemaal goed! jij?
Beth<3you zegt: ook goed! laat me raden, die "somewone" is Romeo;)
Marco<3somewone zegt: hoe raad je het:$
Beth<3you zegt: gewoon gegokt(A)
Marco<3somewone zegt: ja hoor, jij gokt echt allesxD
Beth<3you zegt: een wonder dat is steeds over ga he:Y)
Marco<3somewone zegt: nee joh, jij bent ontzettend slim(Y)
Beth<3you zegt: jep, ik heb een mega pinda(nerd)
Marco<3somewone zegt: jij met je pinda'sxD
Beth<3you zegt: zeg, je weet toch dat als Cassy hoort dat je niet op haar bent dat ze flipt?
Marco<3somewone zegt: dat weet ik maar al te goed! dat mens is gestoord!
Beth<3you zegt: toch niet zoals ik hoop ik:O
Marco<3somewone zegt: nee, jij bent cool gestoord(cool)
Beth<3you zegt: gelukkig:P

Cassy was echt verschrikkelijk en je kon echt geen andere beschrijving voor haar vinden dan huppelkut of toch, barbie. Hoe dan ook, dat mens was helemaal roze! En dan viel ze op mij! Ik was totaal het tegenovergestelde van haar. Oke, we hadden allebei lang blond haar maar dat was het dan. iedere ochtend als ik op school aankwam hing ze aan mijn arm. Waarom? het was me een raadsel! Zelf had ze geld genoeg net als ik dus ik snapte niet wat een huppelkut in een gothic zag.

Marco<3somewone zegt: ik snap niet wat ze in me ziet
Beth<3you zegt: weet ik veel! zelfs ik begrijp haar niet en ik ben zelf een meisje!
Marco<3somewone zegt: komt vast door je pindaxD
Beth<3you zegt: mond dicht:@
Marco<3somewone zegt:(zip)
Beth<3you zegt: zeg, ik moet weg. we gaan voor de verjaardag van Fabio naar een pretpark(yeah) ben dol op pretparken! zie je!(doeg)
Marco<3somewone zegt:(doeg)

Ik keen op de klok. Yes, over een paar uurtjes zou hij komen!

Reageer (3)

  • JudasLoverr

    Ik was al bang dat je story gestopt was:X

    1 decennium geleden
  • GentlePirate

    COOLLLLLLLLL!!
    OMG!
    mijn vader heeft lang blond haar!

    1 decennium geleden
  • Salaryman

    Lang.. blond.. haar? O.O' Heeft hij lang blond haar? Whatthefuck, deze story moet herschreven worden. Ik ben namelijk zijn liefde (nerd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen