Tom

Met een glimlach sla ik mijn armen om Amynthas heen. Ik druk een kus op haar haren en glimlach. Ze is helemaal van mij. De film interesseert me eigenlijk niet zo veel. De hele tijd staar ik naar Amynthas. Ik betrap mezelf er ook een paar keer op dat ik naar haar buik staar.
Stel je voor, dat er over een paar maandjes misschien wel een baby`tje van ons ingroeit! Stel dat haar buik dan dikker wordt, zodat ik daar lekker mijn handen op kan leggen en dat ik dan een voetje voel trappen. Of dat, als je er je oor op legt, je een hartslag kan horen.

'Waar denk je aan?' Amynthas haar mooie ogen staren me aan. Ze drukt een kus op mijn lippen en glimlacht. 'Aan ons, over een paar maandjes.' Mijn wangen worden raad. Amynthas maakt een 'Ahhw' geluidje en legt haar hoofd weer op mijn borst. Ik glimlach. We zien wel wanneer het komt. We zien wel wat de toekomst voor ons in petto heeft en wanneer.

'Ik ga even douche, ga je mee?' vraag ik als de film is afgelopen. Amynthas knikt en pakt mijn hand stevig vast. Ik druk een kus op haar lippen waarna we naar boven lopen richting de badkamer. Bill en Emily zijn tijdens de film ook tegen elkaar gekropen, maar Bill is halverwege in slaap gevallen. Meestal is hij degene die zo een film nog wel leuk vindt.
Amynthas zet de douche aan, waarna we ons uitkleden en onder de warme stralen gaan staan. Ik leg mijn handen op Amynthas haar kont. Ze komt dicht tegen me aan staan. Ik sluit mijn ogen genieten. De warme stralen van de douche doen altijd iets met me. Ze ontspannen me en maken me rustig op de een of andere manier. De heerlijke geur van Amynthas maakt me ook rustig op het moment. Alles is perfect nu, zoals het is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen