Untill I found you ||122|| Amynthas
Met nog steeds een grote glimlach rond mijn lippen begin ik aan het avondeten. Ik ben zo blij dat Tom toegezegd heeft. Hij weet niet half hoe blij hij me hier mee maakt. Ik voel twee zachte armen rond mijn middel en met een warme glimlach draai ik me om en druk een kus op zijn lippen. 'Wat ben je aan het koken?' vraagt Tom en snuift even. Lachend schud ik mijn hoofd. 'Spagettie' zeg ik en meteen begint Tom naar de saus te grijpen en straffend geef ik hem een klap op zijn vingers. Tom kijkt me beteuterd aan maar ik schud eigenwijs mijn hoofd. Mokkend verlaat Tom de keuken zodat ik weer verder kan gaan met koken.
Onder het eten is het stil. Tom en ik hebben elkaars hand vast boven de tafels en Emily en Bill glimlachen wat naar elkaar. 'Tom we hebben morgen een soundcheck' zegt Bill ineens waardoor we opschrikken. Tom knikt en glimlacht kort. Het liefst wil ik Bill vertellen dat Tom en ik gaan proberen om een kindje te krijgen maar ik denk niet dat Tom het al wil vertellen. Pas als er echt zekerheid is. Ik druk een kort kusje op Tom zijn lippen en ga verder met eten.
'Nee Bill, niet nog een keer die film' roep ik dramatisch uit als Bill en film aan het uitkiezen is. Bill kijkt me verontwaardigd aan en ik glimlach liefjes naar hem. Tom en Emily kijken geamusseerd toe hoe Bill en ik bekvechten om een film. 'Ik wil die zien' zeg ik en wijs naar een film. Blijkbaar een romantische komedie. Meteen beginnen Tom en Bill te zuchten en Emily klapt als teken dat zij het goed vind. Glimlachend stop ik de film in de dvd-speler en kruip naast Tom. Vanavond gaat het gebeuren, althans hopelijk.
Reageer (1)
omg zo gemaakt da gaat tg nie jmoet da de tijd geven !!!
1 decennium geleden