Het casino, Nickelback - This means war 5/6
“We zijn jullie enige klanten,” hikte de man wiens naam nog onbekend was.
“Dat kan wel wezen maar…” Bulderde Smitty door zijn gezag te laten spreken.
“U bent hier niet welkom!”
“Krijg de…” schreeuwde de mannen woedend. De vrouwen slaakten hoge kreten achter de bar waar ze zich verstopte voor de mannen. Eugene, Smitty, Terry en het andere mannelijke personeel omsingelde de mannen.
“T-Rex, dit is menens” lachtte Digger.
“Broertjes zullen we laten zien dat ze met ons geen grapjes moeten maken” stamelde Crackhead stomdronken. Broertjes? Daarom leken ze erg veel op elkaar, de sofele kleding, blonde verwilderende haren, vieze geur, kromme neuzen. Terry had niet zo veel tijd om de overeenkomsten op te tellen, het gevecht dat ze hadden voorspeld bleef uit. De spanning was om te snijden de tingelende geluiden van de gokspellen, kwakende kikkers, gemompel, gehik en gezucht van de mannen was het enige wat je hoorde. Gesmak van T-Rex die luid zijn kaugom kauwde. De waarschuwing dat de mannen niet welkom waren, was voor spek en bonen. Waarschuwing of geen waarschuwing, de mannen van het casino wilden vechten, Terry wilde vechten met heel zijn hart.
Reageer (1)
VECHT, VECHT, VECHT!!!! >
1 decennium geleden