Chapter twenty-six. -Amber.
xxxxx. Lovemyabo's <3
btw, dikgedrukt is flashback + Sorry als dit plaatje er al vaker bij heeft gestaan, mn plaatjes raken op
We liepen door de deuren en ik zag een blond meisje zitten, ze droeg een roze jurkje en een strandhoed. Ik rende op haar af. ‘Abigail!’ ‘Amber!’ ‘Abs, wat zie je er goed uit zeg!’ ‘Ams! Ik heb je zo gemist!’ De jongens staarden ons aan, maar wij waren zo bezig met knuffelen en bijpraten dat wij het niet doorhadden. Na een tijdje viel er een stilte. We keken rond en zagen Harry en Louis samen op een tweepersoonsluchtbed liggen, Liam lag op een gewone en Zayn lag op z’n handdoek. Aan Abigails ogen zag ik dat ze precies hetzelfde dacht als ik. We liepen zachtjes naar Zayn en legden ons plan uit. ‘I’m in!’ fluisterde hij. Abigail en ik trokken onze jurkjes uit en liepen voorzichtig naar het water. ‘Ik pak Liam.’ Zei ik snel. We namen een aanloop en sprongen op hun luchtbedden, waardoor ze kantelden. We vielen met z’n allen in het water.
De zon scheen op mijn rug terwijl ik angstig in het water staarde. Een hand klemde zich om mijn keel. Mijn hoofd onder water. Ik kreeg geen lucht meer en begon te spetteren. Ik begon sterretjes te zien. Twee warme armen pakten me vast en trokken me omhoog. Ik werd ergens neergelegd en opende mijn ogen. 6 Paar ogen staarden me geschrokken aan. Ik wilde het uitleggen, echt waar, maar ik kon het niet. Het drong tot iedereen door dat ik oké was. ‘Grouphug!’ riep Louis hard uit, en voor ik het wist lag ik tussen 6 mensen te spartelen. Jezus, wat hield ik van deze mensen.
‘Nee, echt waar!’ riep Abigail. Ze probeerde me wijs te maken dat Niall haar een weekendje mee had genomen naar Parijs. ‘Jouw fantasie meid, niet normaal!’ ‘Vraag maar aan Niall!’ ‘Oké, dat doe ik!’ Ik stond op, stak m’n tong plagerig naar haar uit en liep naar de keuken. Harry en Louis bakten pannenkoeken, dus Niall zou niet ver weg zijn. Ik had gelijk, Niall zat de pannenkoeken één voor één op te eten. Joh, wij wilden ook eten! ‘Niall?’ ‘hmpf.’ ‘Ben je echt met Abigail naar Parijs geweest?’ Hij knikte hevig en ging snel verder met eten, want Louis en Harry hadden zojuist een nieuwe pannenkoek afgeleverd.
Reageer (3)
Echt super schattig
1 decennium geledenTypisch Nialler
1 decennium geledenDoe maar gewoon rustig aan.
Paris <3
1 decennium geledenEn maakt niet uit doe rustig aan school is ook belangrijk (: