Foto bij 4.

Het was allang geleden dat ik nog een stukje postte... Sorry daarvoor!
Ik zit nu ziek thuis dus jullie kunnen waarschijnlijk nog een stukje verwachten! (:

]Ik was nog maar net binnen of mijn mama kwam al naar me toegesneld. ‘Eindelijk! Ik was wel ongerust hoor!’ Er stond een brede glimlach op m’n gezicht. ‘Justine, wat is er?’ vroeg mijn mama, ‘Ben je verliefd?’ Mijn mama kon zo dom doen soms. ‘Nee mam.’ antwoordde ik terwijl ik mijn glimlach probeerde te verstoppen, wat feitelijk niet ging. ‘Het is die Harry hé?’ vroeg mijn mama op lacherige toon. -‘Ja mam...’ ik bloosde. Ze wou meteen alles over hem weten. Typisch moeders! Ik vertelde haar dat hij uit Engeland kwam, in een band zat, dat ik tickets van hem had gekregen. Mijn mama was blij voor me, maar ze had me ook gewaarschuwd dat deze jongen mijn hart kon breken. Dat wist ik wel, maar kan uiteindelijk niet iedere jongen je hart breken? Toen mijn ze eindelijk klaar was met haar verhoor en we samen lasagne hadden gegeten was het al halftien. Op weg naar boven voelde ik iets trillen in mijn broekzak. Berichtje! Een beetje zenuwachtig opende ik het bericht. Het was Harry! ‘Hey babe, wanna go do something tomorrow? Our manager gave us a day off so...xx’ Harry wilde met me afspreken! Ik wachtte 5 minuutjes om te antwoorden, anders kom ik iets té enthousiast over. (had ik ooit eens in JOEPIE gelezen) 'Sure! What would you like to do? (: xx' Ik wachtte in spanning af, en lang hoefde ik niet te wachten. Nog geen minuut later kreeg ik al antwoord: 'We could go bowling? The other boys have dates too. Except Niall, he's too shy :p Maybe we could all go together? If that's okay for you? xx' Shit. Ik was echt super slecht in bowlen! Maar Harry zou het me leren toch? En met de andere jongens... Dat zag ik wel zitten! Plots kreeg ik een geweldig idee: 'That's cool! I've got an idea! I could bring Olivia, my best friend, for Niall! I mean if he would like that.. :)' Ik stuurde expres eens geen twee x'jes. 'Wonderful! That would make his day ;) xx' Harry antwoordde wél met twee x'jes. We maakten nog wat praktische afspraken: om 18 uur aan de StarBucks, dat we te voet zouden gaan, dat ik wel zou reserveren... Als laatste stuurde hij nog: 'Sweet dreams cutie pie! :) xx' Helemaal in de wolken kroop ik onder mijn dekbed, schakelde ik mijn gsm uit en knipte het licht uit. Shit! Olivia! Ik knipte het licht weer aan, schakelde mijn gsm weer in en begon ik met het typen van een smsje. 'Hey Oliviaatje! Heb een verassing voor je, morgen om 18u aan StarBucks. Zeg alles af wat je gepland hebt want ik zweer je, dit wil je niet missen! :) xx' Ik giechelde. Wat zal ze nieuwsgierig zijn! Ik schakelde mijn gsm weer uit, Olivia zou vast beginnen bellen en dan had ik een excuus waarom ik niet opnam.

Reageer (2)

  • OneWayUp

    Ben gestopt met schrijven... Binnekort komt er een nieuwe story op, stay tuned!

    1 decennium geleden
  • Alyssatjee

    Super, snel verder!! :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen