Chapter Three.(14+, bad Zayn Malik)
De volgende ochtend werd ik al vroeg wakker en ik bijt op m'n lip. Ik weet dat het niet goed is maar zo ben ik nou eenmaal. Ik loop naar de badkamer en ik hoor Eline al naar de badkamer lopen. Perfect. Ik open de deur en ik ga achter de deur staan zodat ze me niet kon zien. Prachtig als altijd ziet ze eruit. Ik doe ongemerkt de deur op slot en ik lean tegen de deur aan. Verschrikt kijkt ze me aan en ik zie de angst in haar ogen. Ik weet hoe ik te werk ga. Ik loop naar dr toe en ik streel met één vinger over haar wang. Verstijfd van angst staat ze daar. Ik kom iets dichterbij met m'n gezicht en ik druk een kusje in dr nek. Niets deed ze. Langzaam sla ik mn armen om haar middel en ik kijk in haar ogen. ''Ik weet dat je dit wilt, Eline.'' Ik lach gemeen en ik zie de angst in haar ogen. Ik druk m'n lippen op de hare en gewillig laat ze zich meevoeren naar m'n slaapkamer. Na een paar uurtje gaat ze opeens hinderlijk doen. Ik frons en ik pak m'n mes. Ik zet hem tegen haar keel en ik glimlach. ''Als je moeilijk gaat doen kan je je perfect life wel vergeten, bitch.'' Ik spreek de woorden gemeen en langzaam aan. Eindelijk werd die slet mee. Nadat ik klaar ben lach ik nog even. Ik pak een touw en ik bind Eline vast. Ik sla er een paar keer recht in haar gezicht en nadat ze bloed loop ik weg alsof er niks is gebeurd. Gelukkig werkte ze mee. Ik loop voldaan naar beneden en ik pak wat te eten. Reken maar niet dat ik haar nu nog ga redden. Nee, niet nadat Harry me dit flikte.
Reageer (4)
Abooo!
1 decennium geledenGoed geschreven:)
Verder?
1 decennium geledenJeKentMeNietHIhi, maar hij is de swagger boy ban de band dus ja hihi.
1 decennium geledenZayn kan nooit zo gemeen zijn.. He CAN'T! DO YOU HEAR ME, HE CAN'T!!
1 decennium geleden