Foto bij 005

why now on this time why not in a otherlife where things are better!

Ik liep gelijk een stuk naar voren zonder hem aan te kijken en zei ´ i´m so sorry ´ Ik wil echt niet iemand aansteken met een dodelijk virus, dus ik moet echt gaan uitkijken waar ik loop! Ik draaide me om met me rug nu naar het einde van de gang gekeerd. ´ It´s okay. ´ Ik keek weg van de grond en zag dat Liam f*cking Payne voor me stond! Ik kreeg bijna geen lucht meer en bleef als een bevroren standbeeld in het midden van de gang staan. Ik staarde hem alleen maar aan met mijn ogen wijd open, ik zal vast als een mongool erbij hebben moeten staan maar op dat moment kon ik niks anders dan stilstaan en staren.
´ Are you okay? ´ vroeg hij na een tijdje.
´ yes I´m fine, but I have to go ´ kreeg ik er nog net uit. Ik wou niet weglopen want ik wou niet dat hij het virus kreeg. Hij mocht, nee moest niet dood gaan en al helemaal niet aan dat virus! Nog voordat ik weg kon lopen vroeg hij bezorgd: ´ Wait, what is that on your neck? ´ ´ Uhm nothing important ´ ´ well if it is not important, just tell me then´ ´ I really need to go ´ ´ you´re on a plane, where do you need to go ´ Ik zuchtte. ´ okey, do you really want to know why I need to go? ´ ´ yes please ´ zei hij met dat goddelijke lachje op zijn gezicht en zijn bruine ogen die mij diep aankeken. Ik raapte al mijn moed bij elkaar en begon met vertellen. ´ I´m from the Netherlands, and I need to go to America. Because only in America they have a doctors that know something about this. ´ ik wees naar de bult in mijn nek die overigens heel erg aan het kloppen was. Misschien door de zenuwen of door de warmte maar het deed wel pijn. ´ but that is not a reason why you need to go ´ zei hij met een bezorgde uitdrukking in zijn gezicht. ´that bump on my nek is one of the signs of a virus. ´ ik stopte even want ik voelde de tranen weer op komen. Ik slikte en zei ´ that virus is deadly and it is very contagious. I don´t want that u get it so that´s why I need to go ´. Hij keek geschrokt naar mij en wist niet wat te zeggen. We stonden elkaar alleen maar aantestaren en we zeiden niks. ´Liam here you are I was searching you!´ ´yea I am here´ ´ow and who is that?´ zei niall met zijn schattige lachje op zijn gezicht. Niall wou me een hand geven als begroeting alleen liam sloeg hem gelijk weer weg en zij. ´ don´t come near here!´ ´What is going on here´ niall´s lach verdween en keek van liam naar mij en weer naar liam.

Reageer (2)

  • ShadeOfMusic

    Arme Niall de kabouters worden ook altijd gpest hea xD
    snel verder <333333

    1 decennium geleden
  • sunlightxx

    mooi, mooi, snel verder! en wrm doet liam gemeen? :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen