GM - 7
Is er iemand van jullie goed in foto's bewerken? We zouden een goede groene mantel willen hebben op onze cover, niet die mislukte tekening
mag een cape-achtig iets zijn, een echte middeleeuwse mantel... Maar hij MOET groen zijn, en dat is net wat we niet vinden. Dus als iemand er een van kleur zou kunnen veranderen (je mag zelf een afbeelding zoeken, maar dat hoeft niet) zouden we je EEUWIG dankbaar zijn
De volgende ochtend stond de bakker net in de winkel. Hij was opgelucht dat er die nacht niemand voorbij was gekomen. Hij had ook niets gehoord. Paio zou zich nu wel koest houden. Zoals gewoonlijk kwam Olivia weer als eerste binnen. Op hetzelfde moment hoorde hij een hysterisch gegil. De bakker gaf Olivia snel het brood en wilde naar achter rennen toen zijn oudste zoon de winkel in kwam rennen.
“Papa, Liesje is verdwenen”, riep hij.
“Wat? Elisabeth? Mijn kleine Liesje”, schrok de bakker. “Verdomme, doordat ik die jonge schurk gisteren betrapt heb neemt hij wraak. Het is mijn schuld! Maar hier zal hij voor boeten!” De bakker stormde kwaad de winkel uit en duwde daarbij per ongeluk Olivia omver. Meteen wist heel het dorp wat er gebeurd was. Intussen krabbelde Olivia angstig recht, en ze rende naar huis. Ze zou morgen wel betalen.
Een woedende menigte, aangevoerd door de bakker en de slager, trok naar het midden van het dorp, waar Paio woonde. Die bleek echter nog in zijn bed te liggen. Ruw werd hij gewekt door de bakker en de slager, en in zijn nachtkleding naar buiten gesleurd. Intussen sloegen enkele dorpelingen zijn winkel kort en klein.
Reageer (3)
Ik kan wel wat proberen.(:
1 decennium geledenAWW WAT ZIELIG
1 decennium geledenneee ogarme paio das zo oneerlijk ze wete ni eens of hij de schuldige is stomme bakker en slager
1 decennium geledensnel verder