Foto bij part 2

Liam’s POV:

“Dude we’re totally lost !” Zei ik. “No, seriously !” Antwoorde Harry sarcastisch. “Maybe we should pull over and look at the map.” Stelde Zayn voor. “Whatever.” Zei Louis geïrriteerd. We stapten uit en keken naar de kaart. “I don’t see where we are.” Zei Niall. “Maybe we should ask someone ?” Stelde ik voor. Toen hoorden we opens mensen lachen. Ik keek op, het waren 2 meisjes. “Wauw” hoorde ik 1 van de meisjes zeggen terwijl ze heen en weer keek van haar tijdschrift naar ons. “Oh my gosh! One Direction !” hoorde ik het andere meisje roepen. “Ruuun!” schreeuwde Louis terwijl hij wegliep. Typisch Louis. “You go ahead Louis as long as Liam stays here.” Zei 1 van de meisjes. Nu ik wat beter keek zag ik dat het het zelfde meisje was dat One Direction riep. Ze was best nog knap. Ze droeg een zwarte “I <3 One Direction” hoodie met een skinny jeans eronder. Ik was niet echt aan het opletten. Opeens hoorde ik haar roepen “WRONG ANSWER !” Toen begonnen allebei de meisjes te lachen. Het meisje met de One Direction hoodie had een mooie lach. Ik en de rest van de jongens begonnen mee te lachen. Louis was ondertussen al terug. “No serious why are you guys here ? I mean HERE !” zei het andere meisje. Zij droeg een “I <3 Harry Styles” hoodie met een jeansbroek eronder. “ We’re on a vacation because we thought that we didn’t have fans in here.” Antwoorde ik. “Well, you thought wrong!” zei het meisje met de mooie lach. “Yeah clearly.” Antwoorde Zayn droog. “Oh man, I’m hungry !” begon Niall. Wat een verrassing! Die gast heeft altijd honger. “Shocker” zeiden de meisjes tegelijkertijd. Toen schoten ze in de lach..alweer. “Do you rehearse that or something ?” Vroeg Harry. Dat is ook typisch Harry, hij moest altijd alles weten. “No, not really it comes naturally.” Zei opnieuw het meisje met de mooie lach. Ze had ook mooie blauwe ogen. Toen begonnen de 2 meisjes het refrein van ‘Naturally’ van Selena Gomez te zingen. En dan schoten ze weer in de lach. Die 2 lachen wel veel. “I’m still hungry.” Zei Niall. “We can go to arjetje, I know weird name but they sell candy there.” Antwoorde het andere meisje. Ze had gelijk, arjetje is een raare naam. “Good enough for me. Where is it ?” vroeg Niall. “Follow us.” Zei het meisje met de mooie lach en blauwe ogen en ze ging al voorop. Ik twijfelde niet en volgde haar direct. “Oh, by the way my name is Vicky.” zei ze terwijl ik naast haar liep. Vicky, mooie naam. Dat was ook de naam van mijn eerste vriendin. “And I’m Emma.” Zei het ander meisje dat tussen Harry en Zayn liep. Daaracher liepen Niall en Louis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen