Foto bij OS4 || Louis Tomlinson voor Collapse part 2 16+

En hier dan part 2, mét 16+ stukje.
Het is het tweede 16+ stuk wat ik schrijf en het voelt nogal ongemakkelijk om ze te posten, so sorry als het slecht is.... (a)

En een groot deel is geschreven op mijn Ipod, dus als er schrijffouten in zitten, sorry!

Xoxo

We blijven daar een kwartier lang staan, dan pas zijn ze overtuigt dat ik rustig ben. Ik haal een paar keer diep adem en laat me op de bank zakken. Liam brengt thee en ik neem kleine slokjes van de gloeiendhete vloeistof. ‘Luister Madelon, jij bent belangrijk. En het zijn ook de kleine dingen. Harry doet irritant de laatste tijd, egoïstisch. Hij is het nooit ergens mee eens, als wij het alle vier wel willen. Het werkte niet meer’ zegt Louis en ik kijk hem trillend aan. ‘Het is vreemd. Jullie waren altijd zo… één. Als jullie uit elkaar zijn, wat blijft er dan nog over van alle andere relaties in de wereld’ piep ik terwijl ik mijn blik over de jongens laat glijden. ‘Soms moet je iets los laten om verder te kunnen’ zegt Zayn voorzichtig en ik knijp mijn ogen even dicht. ‘Kom op, ik wil een groepsknuffel en dan wil ik naar Nando’s!’ meld Niall en mijn mond valt van verbazing. Dan schiet ik in een hysterische lach en val tegen Louis aan. Die grinnikt droog en niet veel laten hebben we allemaal de slappe lach.

Ik heb een blind date voor je geregeld en je komt er niet onderuit. Desnoods breng ik je zelf. X Zayn.
Ik kijk ongelovig naar het sms’je en kreun zacht. Zayn kennende meende hij het, en zou hij me over zijn schouder naar de date brengen als het nodig was. Ik sleep me naar mijn kledingkast en bijt twijfelend op mijn lip. Ik ga voor een simpel maar mooi zwart jurkje en spring onder de douche. Of ik nog aan Harry dacht? Ja… het was inmiddels een twee maanden geleden en het was een gekkenhuis geweest. Harry had aangekondigd een tijd uit beeld te zijn, op vakantie te gaan. De jongens hadden veel commentaar gekregen, maar ze waren kalm gebleven en alle vragen beantwoord. Vanzelfsprekend kreeg ik ook haat over me heen. Het was nu zo goed als over, op een paar mensen na. Maar ik trok me er niets van aan. Ik voelde me eindelijk weer beter sinds alles en dat liet ik niemand wegnemen.

Ik liep langs de Theems, het is al vrij donker en de vele lichtjes geven het geheel een vrolijk uiterlijk. Uit de kleine cafeetjes en restaurantjes komen gezellige geluiden en ik glimlach. Ik wist dat ik er bijna was, en eigenlijk was ik best wel zenuwachtig. Ik had geen idee wie het was, en ik wist ook niet wat ik hier eigenlijk van vond. Ik kijk langzaam rond en mijn blik blijft hangen bij de boom met de rode linten er in. Daar zou ik moeten zijn. Ik loop er langzaam naartoe en als ik er bijna ben draait de jongen die er onder staat zich om. Mijn ogen worden groot en ik schud even verward mijn hoofd. Hij komt langzaam dichterbij, zijn blauwe ogen kijken me onzeker aan. ‘Louis’ breng ik uit en hij knikt even. ‘Ik vind je leuk, al heel lang’ zegt hij onzeker en ik kijk hem even ongemakkelijk aan. Dat was nog eens nieuws. ‘Ben je nu boos?’ stamelt hij en ik schud langzaam mijn hoofd. ‘Wel verrast… waarom heb je nooit iets gezegd?’ vraag ik aarzelend terwijl ik nog een stap naar hem toe zet. ‘Je was met Harry toen…’ zegt hij zachtjes. ‘En daarna… je was gebroken. Het was niet fair tegenover jou geweest om je met mijn gevoelens lastig te vallen’ ratelt hij en ik glimlach voorzichtig. ‘Kom’ zucht ik en ik pak voorzichtig zijn hand vast. Hij knijpt er even in en trekt me dan mee naar het kleine restaurantje waar we voor staan.

Het eten is gezellig, en ja.. het was romantisch. Het was nog steeds vreemd om hier met Louis te zitten… Maar hij was lief. Hij was echt lief. Ik zucht tevreden als we het op hebben en hij kijkt me over het tafeltje heen aan en glimlacht voorzichtig. ‘Je ziet er mooi uit Madelon’ zegt hij zachtjes en ik bijt blozend op mijn lip. ‘Thanks Lou’ mompel ik opeens verlegen en hij lacht even zachtjes. ‘Ga je mee?’ ik knik en we lopen naar buiten. Hij pakt aarzelend mijn hand vast en ik knijp er even in. Als we voor mijn huis staan blijven we staan. ‘Mijn ouders zijn niet thuis, kom je nog even binnen?’ vraag ik aarzelend en hij knikt dankbaar. We lopen door naar de woonkamer en ik gooi mijn jas over de bankleuning. ‘Wil je iets drinken?’ ik kijk hem vragend aan en hij knikt. ‘'Doe maar iets' zegt hij en ik grinnik. 'Wijn? Bier? Geen alcohol?' 'Hmm, doe maar wijn' zegt hij dan en ik loop naar de keuken. Ik schenk de wijn in en neem de fles uiteindelijk maar mee naar de woonkamer. Hij staat bij de grote muziek installatie en opeens klinkt er een zang pianospel door de kamer. Één van de vele cd's met pianospel die mijn moeder bezat. Hij glimlacht en gaat op de bank zitten. Hij pakt het glas aan en ik laat me naast hem op de bank zitten. 'Proost' fluisteren we en we tikken de glazen zacht tegen elkaar aan. Terwijl hij een paar slokjes neemt blijft hij me aankijken, en ik weet me met een mogelijkheid los te maken uit zijn intense blik. Het is alsof de lucht om ons heen zindert van elektriciteit. Ik slik moeilijk en bijt twijfelend op mijn lip. Had ik gevoelens voor Louis? Er was iéts, maar was ik verliefd? Zou ik mezelf met Louis kunnen samen zien. Absoluut. Ik schrok bijna van mezelf maar, als ik er beter over na dacht, Louis was perfect. Waarom had ik dat nooit eerder gezien? Ergens wist ik het wel, Harry natuurlijk. Maar daar wilde ik niet aan denken. Het was nu alleen Louis en ik. Ik kijk weer recht in zijn blauwe ogen en glimlach. Ik zet mijn glas op de tafel en schuif ik naar hem toe. 'Ik denk dat dit wel kan werken Louis' fluister ik verlegen en aarzelend. 'Wat kan werken?' vraagt hij nieuwsgierig terwijl hij zijn glas ook weg zet. 'Dit. Wij. Als.. Nou samen' stamel ik en zijn ogen beginnen te stralen. 'Meen je dit? Niet omdat je me geen pijn wilt doen?' ik knik en zijn ogen schitteren. Het deed me goed om hem zo te zien. 'Ik kan je gelukkig maken Madelon. Dat beloof ik. Ik zal je geen pijn doen, je weet dat ik dat niet kan. Ik zal je troosten, met je lachen en van je houden' mijn glimlach wordt per woord groter. 'Ik zal van je houden Louis, ik zal je liefhebben, ik zal alles zijn wat je nodig hebt' fluister ik. 'Je bent al alles wat ik nodig heb' hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt me naar zich toe. Ik zit nu met mijn knieën op de bank, elk aan één kant van zijn benen. Ik kijk hem even lachend aan en hij grijnst terug. Ik leg mijn handen in zijn nek en streel door de onderste haartjes van zijn kapsel. Dan leun ik naar hem toe en druk mijn lippen vastbesloten op die van hem. 

Hij kust me gretig terug, zijn handen glijden over mijn rug en geven me rillingen. Ik bijt zacht op zijn lip waardoor hij even tegen mijn lippen aan grijnst en dan zijn tong naar de mijne laat zoeken. De zoen is intens en vol passie. Ik laat mijn handen door zijn haar gaan en hij trekt me nog dichter tegen zich aan. 
Ik laat zijn lippen even met rust en kijk hem lang aan. Zijn blik in zo intens dat ik het gevoel heb dat ik weg smelt als ik niet uit kijk. Mijn vingers strelen zacht langs zijn wang naar zijn hals en keel, langs de rand van zijn shirt en dan weer naar de lijnen van zijn gezicht. De lijnen van zijn mond, zijn lippen die iets van elkaar wijken om zijn versnelde ademhaling door te laten. Hij veegt mijn haar uit mijn nek en trekt me weer naar zich toe. Hij trekt met zijn lippen zachtjes een spoor langs mijn kaaklijn, naar mijn hals en sleutelbeen. Hij druk overal zachte kusjes en hij zuigt soms kort. Hij glijd wat verder omhoog langs mijn hals en zuigt zich daar opeens vast. Ik kan een kreun niet onderdrukken als hij afwisselend zuigt en likt over het gevoelige plekje in mijn hals. De rillingen lopen over mijn rug en ik sluit genietend mijn ogen. Als hij tevreden is rond hij af en kruipt met zijn lippen weer wat omhoog. Bij mijn oor blijft hij hangen; 'vond je dat al fijn?' fluistert hij hees en ik giechel nerveus. Hij bijt zacht in mijn oorlel en ik gil verschrikt. Ik kijk hem met grote ogen aan en hij kijkt grijnzend terug. Opeens merk ik dat ik hem toch niet helemaal onberoerd laat en ik laat mijn blik even naar zijn schoot glijden. Hij grinnikt kort maar nerveus als hij dat merkt en buigt weer naar mijn lippen toe. Ik kus hem terug en laat mijn handen over de stof van zijn shirt glijden. Ook zijn handen glijden nog een beetje aarzelend over mijn lichaam. Een opgewonden gevoel verspreid zich als zijn handen onder mijn shirtje glijden. 'Lou, we zitten op de bank van mijn ouders' mompel ik met een ingehouden kreun. Hij masseert mijn borsten uiterst langzaam. 'Nou en? Spannend toch?' ik grinnik en kijk hem even aan. 'Niet hier' zeg ik. 'Straks komen ze thuis. Dat is echt héél ongemakkelijk' hij lacht zachtjes en trekt zijn handen terug. Hij grijpt mijn benen vast en staat op. Ik snap zijn hint en sla mijn benen om zijn middel. Hij loopt vlot naar boven en op mijn kamer laat hij ons op het bed zakken. Hij kust me weer en laat zijn handen onder mijn shirtje dwalen. Onze kleding vliegt uit en voor we het weten lig ik naast voor hem. Hij laat zijn ogen over mijn lichaam glijden en ik bij blozend op mijn lip. 'Je bent mooi' mompelt hij en hij kust me zacht. Zijn handen strelen over mijn blote huid en ik kreun geërgerd als hij maar blijft dralen. Dan krijg ik eindelijk mijn zin en beweegt hij langzaam twee vingers in me. Ik kreun zacht en knijp met mijn ogen van genot. Het duurt niet lang, ik maak me al snel los van hem en trek zijn boxer naar beneden. Veel aanmoediging heeft hij niet nodig en hij komt voorzichtig in me. Ik klem met een kreun mijn armen om zijn nek en beweeg mijn bekken naar hem toe. Als we beide klaargekomen zijn last hij zich hijgend naast me vallen. 'Ik hou van je' hijg ik en ik krijg nog een kus voor hij de dekens over me heen trekt. 'Schrik niet als mijn moeder hier morgenochtend om vijf uur staat, dan gaat ze sporten en checkt ze alle kamers altijd even' mompel ik slaperig en hij lag zachtjes. Ik kruip dicht tegen hem aan en zijn armen krullen rond mijn lichaam. 

Home is where the heart is. 

Reageer (3)

  • SpecialMofo

    Super lief! Echt heel mooi geschreven. Serieus, je hebt talent!
    Echt geweldig.(H)

    1 decennium geleden
  • minsung

    OOH. EMM. GEEH.
    Dit is echt zo lkjsdflk lief geschreven!
    Ik zit hier echt met een smile van oor tot oor jouw prachtige woorden te lezen. Bij elk woord krijg ik kriebels in mijn onderbuik, en dat is niet alleen omdat ik zo nu en dan de naam 'Louis' voorbij zie komen. ^^ Nee, dat krijg ik als verhalen ècht goed zijn geschreven. En dan heb ik ook nog eens keihard sex met dè Louis Tomlinson!
    Girl, you made my day. <3

    1 decennium geleden
  • teamLarry

    Aawh. Cute <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen