[ESCAPETHEFATE] vier.
[ESCAPETHEFATE] vier
Lilly POV.
Ik word wakker van een zachte kus op me mond, voorzichtig open ik me ogen en kijk recht in de mooie ogen van Max. “Goedemorgen” bloost Max. Ik ga iets met me hoofd naar voren en geef Max een klein kusje. “Goedemorgen” Craig komt aan gelopen en kijk me aan “Hai, lekker geslapen?” Ik knik. “Toch maar niet op de bank gaan slapen?” “Nee, ik kreeg het koud en die bank is hard weetje.” Craig lacht zacht en loopt dan weg. Ik draai me hoofd weer om naar Max. “Hoezo liggen wij naast elkaar?” hij kijkt me moeilijk aan. “Je viel gister dronken inslaap op me bed, en ik wou ook slapen en ik had dus vier keuzes.” Max kijkt me niet begrijpend aan. “Ik kon bij Craig slapen, in jou bed slapen, op de bank.. Of in me eigen bed bij jou.” Max keek me met een big smile aan en gaat recht op zitten. “En waarom kwam je dan bij mij liggen?” “De bank was hard, in jou bed wil ik echt niet! En bij Craig.. tsja, me eigenbed ligt gewoon het lekkerste!” Ik ga ook rechtop in bed zitten, en gooi dan met een zwaai me benen uit het bed. Ik hoor dat Max ook aan het bewegen is en ineens voel ik dat er twee armen om me heen geslagen worden en ik word zo naar achter getrokken. “Hmm, wat lig ik lekker!” zeg ik moeilijk. Ik lig echt heel raar op Max. Ik probeer me zelf overeind te krijgen. “Ah Max, alsjeblieft laat me is los.” Zodra hij me los laat spring ik uit bed en ren ik weg als ik merk dat Max ook men bed uitkomt. “Wacht is even jij!” Gilt Max. Gillend ren ik door de bus maar als ik niet meer verder kan besluit ik maar naar buiten te rennen. We rennen een paar rondjes om de bus totdat Craig ineens boven op me springt. “Ik heb der hoor!” gilt Craig naar Max. “Thanks hé bro.” Hoor ik Max lachend zeggen. “Aaaaah, laat me alsjeblieft los!” Gil ik. Max en Craig kijken elkaar grijzend aan en beginnen me dan ineens te kietelen. “Stop, stop, stop!” gil ik lachend. “Geef je over dan! Hé, geef je over dan aan de kieteldood” gilt Max “Oke, oke! Ik geef me over” “Wat zei je daar, we verstonden je niet zo goed.” Zegt Craig gemeen. “IK GEEF ME OVER!” Gil ik. Ze stoppen allebei en Craig loopt dan weg. Daar sta ik dan, samen met Max alleen achter de tourbus, ik sta op en ga voor Max staan. “Hoi” zegt Max lachend ik kijk Max diep in zen ogen aan en duw hem dan een stukje naar achter zodra hij met zen rug tegen de bus aanstaat begin ik hem te zoenen, zachtjes ga ik met mijn handen over zijn buik naar de zijkant over zijn been. Bij zen bovenbeen stop ik en blijf ik zachtjes strelen. Ik stop met zoenen en kijk Max aan. “Gosh, je maakt me geil.” Fluistert Max. Ik stop met strelen, en loop dan weg. “Mooizo, dat was me bedoeling en je straf!” gil ik terwijl ik verder loopt. “Ah, gemeen!” hoor ik Max me nog na gillen.
Reageer (1)
dude,,geniaal ga verder!!!
1 decennium geleden