Foto bij Part 11

Ik was weer in mijn kamer, nu trok ik mijn andere nieuwe jurkje met de blazer en pumps aan. Toen liep ik weer naar de woonkamer waar Harry nog steeds op de bank zat. Hij keek me met zijn cheeky glimlach aan en ik draaide weer een rondje. Dit keer viel ik daarna naast Harry op de bank “That’s everything I bought.” zei ik. “And what about the stuff you bought at the lingerie store?” zei Harry met een zogenaamd onschuldig gezicht. “I’m not going to show you that. If you’re lucky, you might see it sometime.” antwoordde ik daarop, waarna Harry zogenaamd boos met zijn armen over elkaar ging zitten. Ik lachte omdat het er best grappig uitzag, hij zag er zo ook heel schattig uit. “Hug?” vroeg ik met mijn liefste glimlach. Harry knikte en ik sloeg mijn armen om hem heen. Het voelde zo goed om Harry te knuffelen, ik weet niet wat dat was. We zaten een tijdje met onze armen om elkaar. Harry begon toen te praten. “I want to ask you something.” zei hij en ik keek hem vol verwachting aan. “I really like you from the first minute I saw you. I don’t know what it is but you’re special. And I was wondering, do you want to go for dinner with me tomorrow?” Ik keek hem met mijn grootste glimlach aan. Natuurlijk wou ik dat, ik vond hem hartstikke leuk. “Yes, of course.” zei ik, waarna ik hem kuste. Ik voelde zijn lippen op de mijne. Er ging een warm gevoel door mij heen. Dit voelde zo goed, ik had nog nooit een jongen zo leuk gevonden. Na een tijdje stopte Harry de zoen en keek mij recht in de ogen. Er ging opnieuw een warm gevoel door mij heen, wat waren zijn ogen mooi. Hij trok me in zijn armen zodat we samen op de bank kwamen te liggen. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en zo viel ik in slaap.

Reageer (4)

  • MetalHeadBVB

    oooh wat lief snel veder!!!! xD

    1 decennium geleden
  • OneDizzler

    Kan toch allebei? (:

    1 decennium geleden
  • Necessity

    aahhhwww (H)
    aleeennn, zouden ze niet eerst uit moeten gaan en dan pas zoenen??? xD
    of ben ik nu dom bezig?? (dat ben ik wel vaker, maargoed xD)
    xx

    1 decennium geleden
  • LiefssM

    Aaahw, that's sooo sweet!
    Snel verder!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen