Foto bij 010

Kaylin pov. next day
Ik sla mijn wekker uit en met een zucht sta ik op. Ik loop naar mijn kast en pak gewoon wat kleren van de plank. Ik leg mijn sieraden enzo op mijn bureau en loop naar de badkamer. Ik zet de douche aan en trek mijn pyjama shirt uit en dan mijn slipje en gooi die in de wasmand. Ik stap onder de douche en ga eerst even, vijf minuten onder de douche staan en pak dan de shampoo en sop mijn haar in. Ik was het meteen weer uit en pak de body lotion en smeer mijn lichaam in en was het ook weer af. Ik blijf er nog even onder staan en zet de douche dan uit. Ik stap de douche uit, pak een handdoek en droog me goed af. Ik wikkel mijn haar in de handdoek en pak mijn kleren en kleed me aan. Dan loop ik de badkamer uit. Ik pak mijn borstel van mijn bureau en begin mijn haar mooi in model te borstelen, als ik dat gedaan heb. Doe ik mijn sieraden om en mijn make-up op en dan pak ik mijn tas en loop ik naar beneden. Ik zet mijn tas in de gang en loop de keuken in. Geen ontbijt? waar is mam en waarom staat mijn brood nog niet klaar? Dan zie ik een briefje op het aanrecht liggen. Lieve Kaylin, ik moest vroeger naar mijn werk en ik ben vanmiddag laat thuis, ik wil niet dat je alleen thuis bent, dus spreek maar met vrienden af xx mama Ik zucht en pak een bord en maak wat te eten. Met wie moet ik afspreken dan? Nou ik zie het wel..

Ik stap samen met Allison de bus uit en we lopen naar school. "Heb jij wat te doen vanmiddag?" vraag ik en Allison knikt. "Mag ik ook weten wat?" vraag ik lachend. "Ik heb Dansles samen met die sukkel Roy" zegt ze chagrijnig. Dat heeft dus ook geen zin, maar ik kan ook niet naar huis vanmiddag. Anders krijg ik weer op mijn kop van m'n moeder. We lopen richting onze kluis en als ik richting mijn kluis kijk, zie ik Justin staan. Hij is zonder zijn vrienden. "Tot zo" zegt Allison en loopt weg. Zij heeft namelijk haar kluisje helemaal aan de andere kant. Ik loop verder naar mijn kluis en als Justin me op merkt, kijkt hij me aan. "Wat moet je?" zeg ik en maak mijn kluisje open. "Het spijt me Kaylin, het spijt me dat ik niks meer wist van die avond en het spijt me ook, dat ik zo tegen je deed, maar kunnen we alsjeblieft overnieuw beginnen?" lult hij achter elkaar, de helft heb ik niet eens verstaan. "Alsjeblieft" hoor ik hem zeggen. Justin steekt zijn hand naar me uit. Hij wilt overnieuw beginnen. Ik pak zijn hand aan. "He, ik ben Justin" zegt hij met een glimlach op zijn gezicht. "Hi, Kaylin" zeg ik maar terug en hij glimlacht. "Zullen we samen naar het lokaal gaan?" vraagt hij en ik knik maar en loop met hem mee naar Engels. Als we bij het lokaal aankomen houdt hij de deur open en laat hij me voorgaan. Hij is opeens wel heel erg veranderd. Ik loop naar mijn plaats en ga zitten. Justin gaat naast Ryan zitten en kijkt soms even mijn kant op. "Waarom kijkt Justin elke keer deze kant op?" vraagt Allison en ik haal mijn schouders op. Zij hoeft mooi niet te weten, dat ik verliefd op hem ben.

Reageer (3)

  • fuckingblessed_

    yourxswagjb
    ging iets mis ;) sorry

    1 decennium geleden
  • xCarefull

    leuuuuuuk :P
    ik liep een beetje achter met lezen, had het druk met school enzo jeweet wel:)

    waarom heb je je abbo op mijn story verwijderd ??
    x

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    o.o
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen