RIN THE SLUT
daisy pov;
Ik word langzaam wakker door de zonnestralen die in mn ogen schijnen.Ik kijk om me heen en zie in onbekende kamer,ik loop langzaam naar de woonkamer waar ik kakashi zie zitten eten.Ik kijk naar de klok en zie dat het 12 uur is.' OMGOSH training ik moet weg byeeee'gil ik zonder vragen te stellen naar kakashi.Hem maakt het niks uit dat hij te laat is en de rest is het van hem gewend maar rin gaat me vermoorden als ze hoort dan ik bij kakashi heb geslapen en omdat ik te laat ben.Ik ren naar het veldje waar we hadden afgesproken en daar zie ik tot mijn verbazing een blair die op obito's schoot zit en die zich dood zit te lachen om een opmerking van hem ,minato die met asuma zit te schaken ofzo en rin die nerveus op mij en kakashi zit te wachten.ik loop koeltjes langs rin net alsof er niks aan de hand in' WAAR WAS JE DAISY BIJ KAKASHI ZEKER JIJ SLET.VRIENDJESSTELENDE SLET.'gil rin.Ik kijk haar kwaad aan 'Rin chill..okee ten eerste ik ben geen slet maar jij bent dat,ten 2de kakashi is je vriendje niet en dat zou hij nooit wille en ten 3de JA IK HEB BIJ HEM GESLAPEN EN HJ ZIT TE ONTBIJTEN'gil ik kwaad.Ze kijkt me geschokt aan en ik loop doodleuk naar obito en blair die zich bijde een ongeluk lachen door mijn actie,' Krijg ..geen adem meer .. omg daisy zooo grappig'zeggen obito en blair snakkend naar adem van het lachen ik grijns en ga koeltjes naar de wolken zitten kijken.Zo'n kwartier later komt kakashi aangefloten ,hij glimlacht naar me gunt rin geen blik en gaat naast me liggen.'Hey daisy ,en blair'zegt hij vriendelijk en noemt obito er extra niet bij.Obito kijkt hem pissed off aan waardoor blair nog meer moet lachen.' Oke genoeg getreuzeld aan het werk ,ik moet jullie klaarmaken voor de chuunin exames,en daisy rin asuma jullie sensei kan niet dus ik train jullie erbij jullie gaan spannen'zeg minato.Iedereen knikt en zoekt een partner.Ik ga tegen rin,kakashi gaat tegen obito en blair moet dus asuma kiezen.Na een grappige asuma slachting van blair,wat ze op het laatst met haar hakken heeft gedaan zijn kakashi en obito.Aangezien obito nog geen sharingan heeft verslaat kakashi met makkelijk.Hij loopt kwaad naar blair en gaat naast der zitten.Daarna zijn rin en ik,ik maak het haar niet makkelijk en plaag haar onder het vechte ,als ik serieus wordt versla ik haar met 1 stoot ze kruipt huilend van we weg naar kakashi die haar doodleuk wegduwt en ze rent huilendt weg.Minato gaat achter haar aan en vertelt ons dat de training voorbij is.Asuma loopt naar huis toe en blair en ik lachen nog om mijn actie tegen rin.Obito en kakashi zijn weer aan het bekvechten.Na 1 uur te hebben bekgevochten geven ze het bijde op en gaan we andere kanten op ik ga met blair mee en kakashi en obito gaan naar huis.' Sooo,about kakashi ,je vind hem wel heel leuk hé 'zegt blair terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt .Ik knik blozend en ze lacht.' En jij en obito dan he 'zeg ik bot tegen haar.Ze lacht en schudt haar hoofd'Obito is nog een beetje een kind en ik wil de relatie wel wat serieuzer maken maar dan moet hij meewerken'zegt ze hoofdschuddend ik knikt en we gaan naar haar kamer toe.We roddelen nog wat over de mensen die we niet moeten,en we bedenken plannen om rin kapot te maken.Ik blijf vandaag bij haar slapen.We gaan naar 2 uurtjes kletsen maar slapen.Ineens wordt ik midden in de nacht wakker geschudt'Ik heb met obito en kakashi afgesproken bij het meer trek een bikini aan en kom mee'fluistert ze.Ik trek snel een bikini van blair aan en we sneaken zachtjes haar huis uit.Eenmaal bij het meer aangekomen zien we niemandt we kijken voor ons uit en ineens pakken 2 mensen onze enkels en vallen we op de grond.Ze houden onze monden dicht en gaan bovenop onszitten.De ene fluistert wat in m'n oor 'Rustig daisy ik ben het kakashi'zegt hij droog.Ik grinnik en blijkbaar heeft blair het zelfde nieuws gehoort want ze schiet in de lach.Ik duw kakashi van me af trek m'n pyama uit en ren het water in de andere volgen me en we spetteren elkaar allemaal nat.We hebben de grootste lol.Na een uur belanden we aan de oever,ik en blair in het midden en kakashi en obito die naast ons liggen ineens komt blair met een droge vraag 'Kakashi obito wat vinden jullie van rin ?'vraagt ze hun.Kakashi snuift z'n neus en obito houdt zich stil.'Ik mag haar niet ,ik haat haar zelfs ,maar obito heeft een kleine verliefdtheid'zegt hij plagend.'Nietwaaar'valt obito hem in de rede.Blair schiet omhoog en kijkt obito kwaad aan,' Echt niet blair ,echt niet'komt er ongeloofwaardig uit.Blair staat op en stampt kwaad maar zachtjes naar huis.Obito loopt bedroeft naar z'n eigen huis en kakashi kietelt me Ik smeek om ganade en hij houdt op.'Wat wil je doen,nu we alleen zijn'zegt kakashi droogjes.Ik kijk hem droog aan en ga langzaam met m'n gezicht naar het zijne onze neuzen raken elkaar en ik ....
Reageer (1)
Ghaha Go me ^^ Dag Rin hallo Kakashi ^^
1 decennium geledenHm idd hallo Kakashi *Leest laatste stuk nog over*
en ik... jaaa? ga verder?
Boh mij kennende doe ik niks O_O blijf ik hem gewoon aankijke en dan zo '' zeg jij het maar''
Of Rin komt kwaad uit de boom springen ofso [BREEK EEN BEEN RIN ]
Dit is 1 van je geweldigste stories
So O_O Snel verder
En wees niet zo'n cliffhanger om op het geweldigste moment af te breken
X