Sakura is DIK
Voor sommige meisjes in konohana is gamen al weer helemaal uit en is chocolade eten de nieuwste verslaving,alleen jammer dat je er zo dik van wordt.Maarja chocolade helpt tegen een gebroken hart dames'leest sakura op een site.Ze rent naar de dichtsbijzijnde chocolade winkel en koopt honderd repen.De propt zich zo vol mogelijk'aah ino ,chocolade eten is helemaal in'zegt sakura tegen ino met een volle mond.Ino knikt en propt witte chocolade in der mond.'Sakura je bent wel aangekomen hé 'vraagt ino spottend.Sakura knikt en huilt bijna het komt allemaal door sasuke,hij iszo lekker en nu moet ik hem vervangen door iets nog lekkerders ,CHOCOLADE'gilt sakura.De dagen erna eet heel konohana minstens 1.000.000 kilo aan chocolade per dag bij elkaar.Iedereen wordt dik en zo dik dat ze moeten rollen behalve tsunade bij haar gebeurt dit.' tsunade-sama hoe houdt je zo'n mooi figuur?'vraagt shizune aan tsunade.Tsunade bekijkt zichzelf haar mooie lichaam en haar cup Q in de spiegel.'Bij jullie zakt het naar het lichaam bij mij zakt het naar de tieten.En het ziet der uber geil uit,vindt je ook niet shizune,shizune knikt en rolt jaloers het kantoor uit van tsunade.De dagen erna zijn er steeds meer aardbevingen en andere dingen in konoha.De mensen worden te zwaar en dat verstoort het evenwicht.Huizen storten in mensen zakken door het plafond en doordat de dikste mensen door het plafond zakken komen er hevige bevingen en ontstaan er tsumami's .Inmiddels kan tsunade al geen bh's meer aan omdat er geen grotere cup dan z bestaat en haar tieten sleept ze nu mee over de grond.Sakura is nu dood want ze was zo zwaar dat ze door de grond zakte naar het middelste van de aarde.En het duurde 10 uur voordat al haar vet verrandt was,zij is iniedergeval afgeslankt . Dag bij dag,word het heter en heter.'Hoe kan dit ?'vraagt tsunade aan haar beste wetenschapper van konoha die alleenmaar naar haar tieten staart en hetzelfde probleem heeft maar dan met z'n lul.'Iedereen is zo zwaar dat ze aarde langzaam naar de zon toegaat,en we hebben nog precies 1 week te leven als iedereen zo zwaar blijf'zegt hij.Tsunade besluit om zelf een nieuwe trend te starten en gaat met ino sporten.Na 3 dagen zit iedereen 20 uur per dag te sporten of het nu zappen met je vingers is of rennen op de renbaan.Na een week is iedereen zo slank dat annorexia helemaal in is en er verschillende mensen doodgaan omdat ze alleen sporten en niks eten.Bij 1 iemandt is de trend nog niet ingeslagen namelijk ..
' SMEKKERDESMEKSMEK HAP'hoorde je sasuke luidkeels smekken.Hij zat chocolade te eten en hij was zo dik dat zijn vet een eigen wil kreeg.Het vet van sasuke zapte voor hem en sasuke at alleenmaar door.Opeens zag hij op tv dat sporten in was en dikzijn helemaal uit was.Sasuke hees zichzelf uit de stoel die inmiddels in z'n kontgat zat en begon te sporten met behulp van z'n vet.Na een week was sasuke zo afgeslankt dat hij de stoel eindelijk uit z'n kont kon krijgen en z'n vet niet meer leefde.Hij werd heel dun en wachtte lief en aardig tot er weer een nieuwe trend starte ,maar wat hij niet wist dat akatsuki die trend zou starten en het is ....
Reageer (4)
Whahaaa ik hou het niet meer hoe verzin je zoiets
1 decennium geledenhihihahah ik lag me nog doder dan dat ik al deed...
1 decennium geledenhilarisch
1 decennium geledenwou dat bij mij chocolade ook maar niet naar mn figuur ging -_-' maar stel je voor!
Dag bij dag,word het heter en heter.'Hoe kan dit ?'vraagt tsunade aan haar beste wetenschapper van konoha die alleenmaar naar haar tieten staart en hetzelfde probleem heeft maar dan met z'n lul.xDxDxD
JAAA VOLGENSMIJ WEET IK DE NIEUWE TREND ^^
1 decennium geledenGhaha
Deze was egt geweldig
Zie Tsunade al slepen
Ghhaa
Snel verder
X