Foto bij 004

Megan-Nicole Moore


MEGANxNICOLE: HELLOA!

Jakeeyy_: HIIII!

MEGANxNICOLE: blubblubblub.

Jakeeyy_: NOO A FISH EATED YOU!

MEGANxNICOLE: hahahaha no.

Jakeeyy_: Can I have your phone number?

MEGANxNICOLE: No, you can't.

Jakeeyy_: Why not )):

MEGANxNICOLE: Maybe you're an old man.

Jakeeyy_: I swear i'm not a old man!

MEGANxNICOLE: Okay okay.. 067793248.

Een paar seconde later gaat mijn mobiel af, ik pak hem op en zie dat het een onbekend nummer is. 'Met Megan-Nicole.' Mijn stem klinkt aarzelend, 'Niet zo verlegen babe.' Klinkt een vrolijke stem door de telefoon waardoor er meteen een glimlach op mijn gezicht verschijnt. 'Nou sorry, ik had geen zin om een oude man aan de telefoon te hebben.' Ik lach zachtjes en al snel volgt er een lach aan de andere kant. 'Misschien ben je wel een vies klein mannetje?' Ik hoor gelach aan de andere kant. 'Wie zijn er allemaal bij je, en waarom sta ik op luidspreker!.' Het gelach gaat verder. 'Sorry Babe, mijn vrienden vinden je nog al grappig.' Het is weer stil aan de andere kant. 'Hiyaa! vrienden van Jaks!' De jongens beginnen weer te lachen. 'Jaks? Kan je echt niet iets beters verzinnen?' Ik lach en zet mijn twitter aan. Ik zet de mobiel op luidspreker en leg hem naast me neer. 'Heb je twitter?' Vraagt Jake en ik knik maar merk al snel dat hij dat niet kan zien. 'Ja mijn twitter is, theycallmeMegan' Ik kijk op de klok en zie dat het al bijna 11 uur is. 'Jake babe ik moet gaan, moet er morgen vroeg uit voor werk.' Ik hoor een zielig geluidje. 'Waar werk je?' Vraagt hij en ik lach hem uit. 'Luisteren doe je niet he Jaks, ik ben fotografe en ik heb morgen een fotoshoot van een boyband.' Hij maakt een geluidje dat hij het weer herinnerd en lacht daarna zachtjes. 'Oke, sweetdreams babe.' Er wordt al opgehangen voor dat ik doei kon zeggen. Ik zet nog wat op twitter; TheycallmeMegan: Sweetdream everyone! en ik zet de laptop uit en neem hem mee naar boven waar ik mijn pyjama aantrek in mijn badkamer Ik poets mijn tanden en haal mijn make-up er af, ik doe mijn haar in een hoge staart en loop richting mijn slaapkamer Ik sla de dekens open en kruip het nog koude bed in. Ik staar naar het plafond en verdwijn langzaam in een diepe slaap.

---
Hope u like it! ((:

Reageer (1)

  • Annietje

    omg omg like? i LOVE!!!

    ik voel hem al aankomen omg omg VERDER VERDER :D Ik ben zo blij dat het boobear is YEAH

    snel verder (K) (lol hoe vaak herhaal ik dat wel niet xD)

    maar ik meen het wel (flower)

    ik ben forever jou abo _O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen