Foto bij Rollen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (59)

  • enjoylife

    die van STYLESGIRLx vind ik een geweldig idee !(lol)

    1 decennium geleden
  • Sharry

    Wat houd de rol in (bijvoorbeeld vriendinnetje van) : ex van Harry
    Wat gebeurt er met de persoon in het verhaal. (bijvoorbeeld ze verleid Zayn en die gaat dan uit de band) : ze bleef na breek met Harry nog geheim fontact houden mt Zayn. Ook bezocht ze hem soms, hadden het heel erg gezellig met elkaar en wel vaker het bed gedeeld. Ook tijdens dat Zayn met Amy affaire hield. Nu word ze echt Zayns vriendin, maat verder schijnt niemand haar meer te mogen, laat staan Harry. Amy vind haar tevens wel aardig, maar Harry waarschuwd haar dat ze gevaarlijk is. Echter blijft het voor Amy geheim waarom, maar daar zou ze vast wel snel achter komen. Misschien ook neerwaards gaande voor Amy.
    De uiterlijk van jouw personage/rol : weheartit.com/entry/21914425/via/xShannentje
    De naam : Senna Borrlean.
    Het karakter : Ze is sluw, lijkt op het oog vriendelijk, maar heeft een groot geheim waardoor ze vele mensen al in de problemen mee heeft gehaald. Echter weet ze wel van versieren, maar vertrouwbaar is ze niet.
    Leeftijd : 17, 7 maanden.
    Extra : Werkt in een cafe waar ze nogal bekend staat als flirt.


    sorry voor typfouten, maar op een tablet typen gaat slecht haha.

    1 decennium geleden
  • ninatommo

    Wat houd de rol in (bijvoorbeeld vriendinnetje van) : Zayns 'vriendinnetje' , oude kennis van amy , groupie.
    Wat gebeurt er met de persoon in het verhaal. (bijvoorbeeld ze verleid Zayn en die gaat dan uit de band) : Zayn wil Amy weer terug, en omdat hij niet weet wat te doen zoekt hij een groupie en betaald die extra veel geld om zijn vriendinnetje te spelen. Hij wil amy jaloers maken daardoor. Alleen Amy kent haar nog van haar 'oude leventje' Dus Amy krijgt ruzie met haar, want Amy wil het beste voor Zayn. En zij denkt dat zij dat niet is.
    De uiterlijk van jouw personage/rol : Donker Bruin haar. met een slag erin. Licht grijze ogen met een donker randje er om heen.
    De naam : Kacie mcKane
    Het karakter : Ze is nogal eigenwijs, koppig en geeft niet snel op. Ze is heel erg spontaan. Ze kan heel goed liegen en helpt andere graag.
    Leeftijd : 18 jaar.
    Extra : Ze word hartstikke verliefd op Zayn.

    1 decennium geleden
  • drunklinson

    ooh oops, ik had het berichtje voor mij niet gelezen want ik ben een hele tijd bezig geweest met dit bedenken :$ Sorry...

    1 decennium geleden
  • Cheshere

    Wat houd de rol in (bijvoorbeeld vriendinnetje van) : Een enorme fan van 1D
    Wat gebeurt er met de persoon in het verhaal. (bijvoorbeeld ze verleid Zayn en die gaat dan uit de band) : Ze is een enorme fan van 1D & als ze Amy tegenkomt met shoppen, probeert ze vriendinnen te worden met Amy, om zo Harry van haar af te kunnen pakken.
    De uiterlijk van jouw personage/rol : Klik voor foto.
    De naam : Abigail.
    Het karakter : Abigail is een onderons gezegt 'bitch', ze probeert er alles aan te doen om relatie's te verbreken om zo die jongen af te pakken, na een paar dagen is ze er op uitgekeken en slaat ze die jongen weer van zich af, om zo weer een nieuw koppel uit elkaar te proberen te halen. Abigail is vaak erg jaloers, en dat zul je ook zeker wel merken. Als haar iets niet aanstaat, laat ze dat duidelijk weten en als ze haar zin niet krijgt, zeurt ze net zo lang door totdat ze wel haar zin krijgt.
    Leeftijd : 17.
    Extra : Ze rookt.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen