Foto bij 024

Enjoy!

Liam James Payne

Haar zachte lippen kussen de mijne teder, mijn ogen zijn gesloten en mijn gedachtes vervagen. Alleen wij twee bestaan nog op deze wereld. Haar handen laten brandende plekken achter op mijn huid, terwijl ze haar vingers in mijn haar vlecht. Mijn tong glijd zachtjes over haar onderlip, om toestemming te vragen. Voorzichtig verwijderd ze haar lippen van elkaar en laat mijn tong naar binnen. Voorzichtig speelt hij met de hare en verkent haar mond. Mijn handen glijden van haar heupen over haar slanke lichaam. Ik voel haar zachtjes rillen onder mijn aanrakingen en mijn mondhoeken krullen omhoog in een glimlach. Ik verwijder mijn lippen langzaam van de hare en geniet nog even na van de kus. Ik open mijn ogen en kijk in de prachtige grijze ogen van Sarah. Er valt een lange stilte, ieder aan het genieten in elkaars armen.
‘Zou je de mijne willen zijn?’ Mijn stem is niet meer als een fluistering, maar ik weet zeker dat Sarah alles gehoord heeft. Ze kijkt me met een brede glimlach aan. ‘Ja, Liam. Ik zou heel graag de jouwe willen zijn.’ Ook zij fluistert om dit mooie moment niet te verbreken. Zachtjes duw ik mijn lippen weer even op de hare en trek haar in een knuffel. Zo zitten we een poosje tot Sarah begint te rillen. ‘Heb je het koud?’ Vragend kijk ik haar aan. Ze staat op en knikt. ‘Ja, zullen we naar huis gaan?’ Ik sta op en lopen lachend terug naar het parkje. In het parkje nemen we afscheid en gaan we ieder onze eigen weg naar huis. Glimlachend denk ik terug aan deze middag en aan onze zoen. “De picknickmand!” Schiet er door mijn vrolijke gedachtes. Ik besluit dat ik die morgen wel op zal halen en loop door naar huis, die inmiddels in het zicht is. Als ik de oprijlaan oploop richting de voordeur, zie ik mijn ouders en zussen nog zitten. Waarschijnlijk wachten ze op mij, om me vervolgens een kruisverhoor te geven over deze avond. Maar zelfs dat kan me niets schelen, mijn geluk kan niet op. De voordeur kraakt zachtjes als ik hem open duw. Mijn jas hang ik aan de kapstok en mijn schoenen belanden eronder. De stem van een presentator, van één of ander tv programma, dringt mijn gehoorgang binnen, als ik de kamerdeur open doe. Meteen zijn er drie paar blikken op mij gericht, mijn zussen en mijn moeder. Mijn vader kijkt geconcentreerd verder naar het tv programma en lijkt mij niet eens op te hebben gemerkt. Mijn ogen zoeken de klok en zien tot mijn verbazing dat het al half twaalf is geweest. Ik laat me tussen mijn moeder en Ruth op de bank ploffen en zucht een keer. ‘Hoe was je date met Sarah?’ Ruth stoot me aan en wiebelt met haar wenkbrauwen. Nu heeft ook mijn vader zijn aandacht op mij gericht. Nonchalant haal ik mijn schouders op. ‘Het was wel leuk.’ Komt er mompelend uit mijn mond. Ik zie de verbazing in haar ogen en van binnen moet ik zachtjes lachen. No way dat ik haar ga vertellen wat er allemaal is gebeurd. ‘Dus er is helemaal niets gebeurd?’ Teleurstelling druipt van haar stem. Ik knik. ‘Er is niets bijzonders gebeurd, wat jij moet weten.’ Eigenlijk zou ik het wel uit kunnen schreeuwen dat Sarah mijn vriendin is, maar ik durf het er niet op te wagen. ‘Er is wel iets gebeurd. Ik zie het aan je ogen en die grijns op je gezicht.’ Vragend kijkt mijn moeder me aan. Ik open mijn mond om te ontkennen, maar als ik de blik in haar ogen zie weet ik gewoon dat het geen zin heeft. Mijn moeder zal net zo lang door blijven vragen tot ik haar de waarheid vertel. Daarom vertel ik gewoon alles wat er gebeurd is, echt alles. Mijn familie, behalve mijn vader die interesseert het niet zo, hangt aan mijn lippen als ik aan het vertellen ben. ‘Dus nu zijn we een stelletje.’ Eindig ik mijn verhaal. De armen van mijn zussen worden om mijn lichaam heen geslagen. ‘Eindelijk. Gefeliciteerd, broertje.’ Zijn Nicola’s woorden. Ook Ruth en mijn moeder feliciteren me. Ik kijk naar mijn vader en zie dat hij in slaap is gevallen, zo boeiend was mijn verhaal. ‘Ik ga slapen, welterusten.’ Wens ik iedereen en loop naar boven. Met een gelukzalig gevoel laat ik me op mijn bed vallen. Ik sluit mijn ogen en denk nog een keer terug naar de geweldige avond.


Laat een reactie achter, please! (flower)

Reageer (4)

  • cookiemanx

    ahww zo lief (H)

    1 decennium geleden
  • JustMelis

    GEWELDIG HOOFDSTUK! Ik kan wel telkens blijven zeggen dat je een topper bent ik verhalen schrijven. Je verhaal wordt steeds leuker des te verder het gaat. I love you and your story(H) X You know who I am.

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    ik leef ook!
    sorry dat ik de laatste keren niet meer reageerde.
    maar k heb die hoofdstukken net pas gelezen
    ik heb op mn mail nog 12 blz. staan met hoofdstukken die k moet lezen en per blz. 35 mails.
    dus ik ben nog wel ef bezig met alles te lezen enzo
    lig een beetje achter.
    maar ik hou van jou verhaal!
    tis zooooo mooi (L)(L)
    snel verder XX

    1 decennium geleden
  • CelinexLouis

    IK LEEF !!!!
    oooooooooooh snel verder
    i love youre story !!!! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen