Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Seamair

    hahah your story is awesomeee<33
    snel verduuuuurrr<33

    1 decennium geleden
  • UZI

    Ik ben een stille lezer, maar ik wou wel even zeggen dat dit het enige verhaal is die mij hier echt op Quizlet houd, anders wat ik allang al 'poef'. J'aime votre histoire(":.

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Aaahw, super! (:
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • CantBeliebIt

    AMAZING X

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    Je mag van mij meer reacties als school mij meer tijd geeft;) dus kom je mee bij mijn school zeiken:P Oké nee ik weet het het klinkt als een zwak excuus, maar op de een of t andere manier presteer jij het om te schrijven wanneer ik mijn boeken naast me heb liggen om te gaan leren. En dan denk ik dus; oké geen reactie zetten want dan ben ik al helemaal mijn concentratie weg, al is die dan toch al wel redelijk weg.. Maar tja dan ga ik dus geen reactie schrijven en weer leren en dan ja ik weet echt niet hoe je het doet, maar het is vervelend:P je houd me van mijn werk af:P Ja nu ga ik ook nog zeuren hoor kijk maar uit;)

    Nee oké dat gaat misschien wel iets ver niet.. Maar echt ik houd van deze story nog even veel als vanaf het begin, ik plaats dan misschien wel minder reacties maar ik houd echt nog evenveel er van als eerst! En je schrijft ook nog steeds even geweldig en het wordt NIET langdradig! Ik weet namelijk dat je dat vaak genoeg denkt;) ja ik lees namelijk wel alles:P en dat is helemaal niet zo!
    Maar nu moet ik dus weer leren:( IK HAAT SCHOOL UIT DE GROND VAN MIJN HART!!

    snel verder(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen