'Ben je zenuwachtig voor de aardrijkskundetoets?' vraag ik aan Roos als we de school binnen lopen. Maar ze negeert me en loopt naar Norah en Joanne. Verbaasd loop ik naar Jenna. 'Huh? Gisteren deed ze nog aardig tegen me. Maar ja, moet ze zelf weten,ik hoef echt geen vriendinnen met haar te worden' zeg ik tegen haar. Ze knikt. 'Kom, we gaan naar eco.' Zuchtend loop ik naar boven. Tijdens economie geeft Madison me een briefje. ~ Aaw, weetje Harry is nog best cute. *Ik hoop dat ze doorgaan naar de finale, want dan ga ik met Jen en Noëlle naar de UK! ~Bitch, en je neemt mij niet eens mee? *Sorry. Ik prop het boekje tussen m'n boek. Madison denkt echt dat ze overal recht op heeft, en Harry valt sowieso niet op hebberige types, dat heeft hij tegen me gezegd. Welk liedje zouden ze in de volgende liveshow zingen? Ik pak mijn mobiel en sms Liam. Is Niall's mobiel al beter? Welk liedje gaan jullie zingen vrijdag?Na 10 minuten krijg ik eindelijk een smsje terug. Jep, wat we zingen houden we nog even geheim ;) Hoe gaat het met Jenna? Ik glimlach en laat het smsje aan Jenna lezen. Ze lacht. 'Mag ik iets terugsturen?' Ik knik en geef mijn mobiel aan haar. Als het bericht verzonden is kijk ik wat ze gestuurd heeft. Hey Liam, met mij is alles goed, lief dat je het vraagt, hoe is het met jou? Sms maar op mijn eigen mobiel anders wordt Eef gek,haha! xxx Ik lach. Die twee mogen elkaar echt. Het zou me niks verbazen als ze elkaar leuk zouden vinden.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen