Foto bij Part 1

Kort stukje ..

Emma’s POV:
Op een woensdag middag, zaten ik en Vicky op de schommels op een speelpleintje waar we altijd zaten. We waren aan het praten over wat er allemaal in de joepie gestaan heeft. One Direction stond op de cover dus waren we vooral over hen aan het praten. We waren zo druk aan het praten over hou cute Harry en Liam zijn, dat we niet door hadden dat er een auto naast ons stopte. Toen ik begon over Zayn z’n accent te praten was Vicky minder geïnteresseerd. Ze merkte de auto op waar onder tussen al 5 jongens waren uitgestapt.
“Hé Emma ! Kijk die gast houdt de kaart omgekeerd vast.” We schoten in de lach. De jongens keken op. “Wauw !” Ik keek van mijn joepie naar de jongens en weer terug. Vicky begon zowat een beetje te flippen. “Oh my gosh ! One Direction !!”
“Ruuun !!” Riep Louis en liep weg terwijl de rest van de jongens hem raar na keken. “You go ahead Louis as long as Liam stays here.” Hoorde ik Vicky roepen. “No ! We’re not crazy fans! We’re just happy that you guys are standing right in front of us.” Zei ik kalm, maar vanbinnen was ik ook aan het flippen. “Why are you guys actually in Belgium ?” Vroeg ik dan maar. “I don’t know” zei Louis die ondertussen al terug was. “WRONG ANSWER !” riep Vicky. Toen schoten we beide in de lach. De jongens begonnen mee te lachen zelfs Louis. “No serious why are you guys here ? I mean HERE !” Vroeg ik nog een keer. “ We’re on a vacation because we thought that we didn’t have fans in here.” Antwoorde Liam. “Well, you thought wrong!” zei Vicky. “Yeah clearly.” Antwoorde Zayn. “Oh man, I’m hungry !” Begon Niall te zagen. “Shocker.” Zeiden ik en Vicky tegelijkertijd. Toen schoten we weer in de lach. “Do you rehearse that or something ?” Vroeg Harry. “No, not really it comes naturally.” Zei Vicky. Toen begonnen ik en Vicky het refrein van ‘Naturally’ van Selena Gomez te zingen. Toen begonnen we weer te lachen. “I’m still hungry.” Zei Niall. “We can go to arjetje, I know weird name but they sell candy there.” Antwoorde ik. “Good enough for me. Where is it ?” vroeg Niall. “Follow us.” Zei Vicky en ging al voorop.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen