Foto bij Do you Like to Fall? <10>

Going to the Beach.

We lopen weer veder naar mijn huis. En de regen komt langzaam naar beneden vallen. 'Begint het nou te regenen?' Vraagt Bill. 'Nee, het sneeuwt.' Zeg ik voor de grap. 'Echt?!' Roept hij blij. 'Niet blond ofzo hoor.' 'Nu niet nee.' Ik kijk hem vragend aan. 'Nou.. Ik heb me haar geverft. Het was eerst donkerblond. En nu is het dus zwart met wit.' Ik knik begrijpend. We zijn bij mijn huis en we staan voor de deur. 'Nou, bedankt voor alles. En dat ik bij je mocht blijven slapen.' Dat laatste zeg ik blosend. 'Ik doe het graag hoor. Als je binnekort weer wil afspreken zeg je het maar.' Ik knik blij. Ik geef hem een kus op zijn wang en doe de deur open. 'Doei Bill.' 'Doei Celine.' Zegt hij half in trans.

[Middag]

Ik zit op me kamer achter me bureau op de computer. Ik start msn op en zie dat Bill omhoog springt.

Celine: Hallo!
Bill: Hallow! =]
Celine: Veilig thuis gekomen?
Bill: Ja hoor, ik heb onderweg alleen even de taxi gepakt, (A)


Ik lach, Wat een luie donder ook.

Celine: Het is nu 30 graden. Wat ga je straks doen?
Bill: Niet veel. Ik denk naar het strand. Zin om mee te gaan?
Celine: Ja graag!
Bill: Om twee uur bij mij?
Celine: Komt goed! Tot zo!
Bill: Doegghh :$
Celine: Doeii :$


Ik pak me spullen bij elkaar ik kijk op de klok en zie dat het onderhand half 2 is. Ik loop naar buiten pak me scooter en rij snel naar Bill toe. Het is echt mega warm.

Reageer (1)

  • xMILES

    aww to the beach =]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen